Nou idd, voor 5 dagen. Maandag is er toch maar 1 les op de dag van aankomst? En vrijdag ook maar 1 keuzeles? Marjan, wij gaan natuurlijk zondag heen. Ga jij thuis dan nog rijden of ga je een rondje over de Veluwe ofzo? En wanneer betalen wij de B&B?
Wat een hitte he de afgelopen dagen! Heerlijk hoor, maar met mijn wollen rijjasje was het toch geen ideale combinatie gister op wedstrijd. Wel lekker gereden, mijn instructeur jureerde dus ik kon een rondje HC rijden, heb hem even goed achter zijn broek aangezeten!
Ik ga thuis rijden, paard is buiten niet altijd even te genieten met anderen erbij. En ze vinden het in Ermelo niet zo leuk als je nog gaat rijden daar. De B&B betaal je maandag ochtend als je weggaat.
Maandag is er eerst een half uurtje dressuurles om te kijken of je in de juiste groep zit. 's middags is dan nog een uur dressuurles. Vrijdag is er inderdaad alleen een uurtje keuzeles.
Sjel, had je geen luchtiger jasje dan je wollen jasje Wie is jouw instructeur (dressuur neem ik aan, aangezien je ook les van Rox hebt)?
Ik heb gisteren gewandeld op het strand (iets meer dan 10km). Tussendoor even gelounched bij een strandtent Vanavond ga ik beginnen met hardlopen en als het goed is komen woensdag mijn shakes van Dr. Frank binnen... Ik moet er toch echt aan geloven!
Nee, helaas. Wie mooi wilt zijn moet 'pijn' (hitte) lijden hihi. Ik krijg les van Luc Salfischberger. Een soort alles in 1 pakket voor Maes, hij masseert hem namelijk ook!
Goed bezig Mo! Moet je echt afvallen of wil je gewoon een paar kilootjes eraf? Ik zit zelf ook aan een sap-dieet te denken, maar meer om mijn lijf te detoxen. Wat voor sappen\ shakes zijn dit?
Ik ga dr frank doen. Er moet ongeveer 10/11 kg af. Ben eerder al eens 16 kg kwijtgeraakt, maar daar zitten er weer 4 van aan. De shakes zijn eiwit shakes. Avondeten is met name vlees vis en heel veel groenten en eieren. Heb vandaag netjes voor 3 dagen goed eten gehaald Luc is leuk! Vind het een fijne jury!
Sjel
Geplaatst: 27-04-11 09:16
Nou spannend Mo. Succes met volhouden iig! Wat gaat iedereen hier doen met Koninginnendag? Leuke plannen in het verschiet?
Ik heb vanochtend voor het eerst in mijn leven een rijstewafel gegeten het smaakt beter dan het ruikt! Vriend laat mij in de steek dit weekend, want hij moet golfen. Wilde komen kijken, maar dat mag niet Zondag waarschijnlijk met een vriendinnetje naar Baarle Nassau voor een crosstraining
Hier nog geen plannen voor Queensday.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er gewoon niks mee heb
Hoe zit het met de polo's eigenlijk? Ik had mijne al besteld bij Yvie_Juudje, maar begreep dat zij nog een paar bestellingen nodig had om aan het minimum te komen. Zijn er nog geïnteresseerden?
Ik doe waarschijnlijk vrij weinig bijzonders. Heb er ook niet zoveel mee. Zondag heb ik wedstrijd dus zaterdag is het zowiezo de vaste prik. Buitenritje, paard wassen, tuig poetsen, trailer klaar maken, auto inladen etc. En vroeg naar bed. Zondag gaat de wekker weer om een uur of 5.
Ik bestel geen polo's meer. Ik heb er 4 van vorig jaar die ik doen bij haar besteld heb. Een vest of bodywarmer had ik misschien nog wel besteld maar polo's heb ik wel genoeg
jipje_niekje
Geplaatst: 27-04-11 10:27
Hier ook de papieren weer ingevuld teruggestuurd naar de KNHS en de centjes ook gelijk maar overgemaakt Hebben we die 'schok' ook weer gehad
Met koninginnedag ben ik op wedstrijd en doe ik voor de rest niks bijzonders En ik doe niet aan polo's of iets dergelijks, heb genoeg van die dingen liggen
Rijstwafels Mo, daar kan ik er echt 10 van op met smeerkaas, die vullen bij mij dus echt niet! 5 uur, dat is aardig vroeg Marjan! Wat voor wedstrijd heb je?
Ik ga ook geen polo's bestellen, ben al geen polo-fan en ik heb genoeg shirtjes om in te rijden. Eigenlijk heb ik ook weinig met koninginnendag, maar het is hier in Amsterdam altijd zo een feest dat ik er toch elk jaar weer beland op de een of andere manier. En elk jaar heb ik ook weer spijt dat ik toch heen gegaan ben!
Ik wil ook eigenlijk ook vest/bodywarmer ik zie wel :p had hele gave bodywarmers gevonden en hun doen die ook bedrukken dus haal ze denk ik daar
Ik geen koninginnenacht, vorig jaar al dol genoeg geweest en heb zondag wedstrijd heb 22mei debuut in bb springen haha. Marjan weet jij of je bij cross wedstrijden ook de cross voor de nep kan meedoen?
Ik kan trouwens niet eens koninginne nacht doen want dan is meiboom feest hier in deutschland en das met de buurt en ons pap heeft boerenzoon voor me gespot wahaha (is ook een groot koppel feest en ik ben 'vreemd' bloed haha anders is t hier een en al inteelt
jipje_niekje
Geplaatst: 27-04-11 11:49
Colette als je een keer een cross wil rijden en je hebt al wat trainingen gereden dan zou ik kijken voor een oefencross ergens. Bijv. bij Alice Naber in Biddinghuizen of bij Gert Boonzaaijer in Renswoude. Maar zou je een springparcours er voor geen probleem vinden zou je ook gewoon voor een BB cross kunnen kijken Maar ik weet niet of deze opties voor jou in de buurt zijn??
Thanx marjan, dat is inderdaad wat! En icm springen BB is het helemaal ideaal haha
Ik kom uit regio oost-brabant/noord-limburg, dus biddinghuizen is behoorlijk ver weg maar toch bedankt
Hoe moet je je inschrijven in Helden, en hoe werkt het uberhaubt (gewoon 'wedstrijd outfit' met BP?) Eerst start je springen (als je dat doorstaat begin je meteen aan de cross?) En starttijden etc, komt dat ook gewoon op startlijsten.nl te staan?