Pebbs schreef:Wij moeten ook nog 3-gangen diner verzinnen wat niet al te duur is.
Nog suggesties?
Ik wilde graag iets van een cake ofzo maken, maar moet wel beetje speciaal zijn
Ik heb een tijdje geleden een súper lekkere cake gemaakt, ik zal even bedenken hoe ook al weer.
Je moet een rol marsepein kopen bij de banketbakker (bij Nagtegaal daar kan je gewoon een staaf marsepein kopen) die moet je uitrollen en een beetje bloem overheen doen. Dan bak je een cake, die snij je in tweeën. Daartussen doe je een willekeurige vulling, jam of custard of iets in die richting, in ieder geval iets wat dik is en er niet tussenuit loopt. Dan smeer je de cake in met jam of custard (het is ook lekker te combineren) en over je héle cake (dus ook de zijkanten, je moet hem echt groot uitrollen) leg je de marsepein. Die druk je wat zachtjes aan zodat het er zeg maar als het ware aan vast plakt. Dat zet je dan even in de koelkast en je kan het evt versieren met wat van die kleurstiften die eetbaar zijn of nog wat losse stukjes marsepein in leuke vormpjes

En wat vet dat Marco daar ook gewoon zo aan meewerkt.

En dan zal vast en zeker ook andersom gelden. Je verdient het meisje, na alles wat je heb moeten doorstaan.
Ga graag met je mee!