Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:30

Pebbs schreef:
Wij moeten ook nog 3-gangen diner verzinnen wat niet al te duur is.
Nog suggesties? :D
Ik wilde graag iets van een cake ofzo maken, maar moet wel beetje speciaal zijn :P

Ik heb een tijdje geleden een súper lekkere cake gemaakt, ik zal even bedenken hoe ook al weer.

Je moet een rol marsepein kopen bij de banketbakker (bij Nagtegaal daar kan je gewoon een staaf marsepein kopen) die moet je uitrollen en een beetje bloem overheen doen. Dan bak je een cake, die snij je in tweeën. Daartussen doe je een willekeurige vulling, jam of custard of iets in die richting, in ieder geval iets wat dik is en er niet tussenuit loopt. Dan smeer je de cake in met jam of custard (het is ook lekker te combineren) en over je héle cake (dus ook de zijkanten, je moet hem echt groot uitrollen) leg je de marsepein. Die druk je wat zachtjes aan zodat het er zeg maar als het ware aan vast plakt. Dat zet je dan even in de koelkast en je kan het evt versieren met wat van die kleurstiften die eetbaar zijn of nog wat losse stukjes marsepein in leuke vormpjes :)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:31

Astor schreef:
Iris, misschien een idee om er een groepsmeeting van te maken? :P
Zodat je Anna & Jas, Kirsten & Ven en mij en Az kan meeten?

Muts, dat zei ik ook al.. :P
maar dat is idd wel een idee!(helaas zit Ann volgende week met der reet in Amerika)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:32

Emmaa_ schreef:
Pebbs schreef:
Wij moeten ook nog 3-gangen diner verzinnen wat niet al te duur is.
Nog suggesties? :D
Ik wilde graag iets van een cake ofzo maken, maar moet wel beetje speciaal zijn :P

Ik heb een tijdje geleden een súper lekkere cake gemaakt, ik zal even bedenken hoe ook al weer.

Je moet een rol marsepein kopen bij de banketbakker (bij Nagtegaal daar kan je gewoon een staaf marsepein kopen) die moet je uitrollen en een beetje bloem overheen doen. Dan bak je een cake, die snij je in tweeën. Daartussen doe je een willekeurige vulling, jam of custard of iets in die richting, in ieder geval iets wat dik is en er niet tussenuit loopt. Dan smeer je de cake in met jam of custard (het is ook lekker te combineren) en over je héle cake (dus ook de zijkanten, je moet hem echt groot uitrollen) leg je de marsepein. Die druk je wat zachtjes aan zodat het er zeg maar als het ware aan vast plakt. Dat zet je dan even in de koelkast en je kan het evt versieren met wat van die kleurstiften die eetbaar zijn of nog wat losse stukjes marsepein in leuke vormpjes :)

Krijg je een soort mergpijp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:37

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:

Krijg je een soort mergpijp

Jep maar dan een grote & zelfgemaakt :)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:39

Kirsten_D schreef:
Astor schreef:
Iris, misschien een idee om er een groepsmeeting van te maken? :P
Zodat je Anna & Jas, Kirsten & Ven en mij en Az kan meeten?

Muts, dat zei ik ook al.. :P
maar dat is idd wel een idee!(helaas zit Ann volgende week met der reet in Amerika)

Lees ik daar jaloezie !

Smee__

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:45

Aaaaah Melis wat suuuper lief van Joost! <3 En wat vet dat Marco daar ook gewoon zo aan meewerkt. :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:56

Kirsten_D schreef:
Jane, Hoest met jou zwarte parel? Loopt die weer helemaal goed??

Kirs!
Ja super eigenlijk, ze doet niet veel, is het vervelende bij ons in de winter eh :(:)
De bak is hard en mevrouw mag eten.. al der bespiering pleite, maar maakt niet uit!
Venice liep onregelmatig las ik? Hoe is het met jou :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:56

Iriis_ schreef:
Jane_ schreef:
wat ik laatst voorstelde op de manege :D
Met aantal meiden gewoon gezellig :)

Oohja! Ja lijkt mij gezellig hoor :D Hadden we nou ook bedacht wat we dan wilden doen ofzo? Ik ben het eerlijk gezegd een beeeeetje kwijt :o

Jaaa niks eigenlijk maar omdat wij elkaar ook al zo lang niet meer hadden gezien :D dacht ik leuk ideetje..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:58

Elja schreef:
Melissa, wat ontzettend lief van Joost <3 Wees zuinig op hem want ik heb het idee dat hij door het vuur zal gaan voor jou :+: En dan zal vast en zeker ook andersom gelden. Je verdient het meisje, na alles wat je heb moeten doorstaan.

Irissss wat goed van Val en jou! Gefeliciteeeeerd. Hoe staat het verder met springen? :)

Jane :D Het gaat wel goed hoor. Kerst zal wel moeilijk worden zo voor de eerste keer, maar over het algemeen gaat het super. Hoe is het met jou? <3

Mooi! Jaa snap ik.. :(:) Met mij gaat het redelijk, zal blij zijn als dit k*tjaar over is... Ga een dikke borrel drinken op 2010 het k*tjaar en 2011 het nieuwe begin :D :+: Moeten ff afspreken weer!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:02

Aaah hoezo poedersuiker jaar ? Ik las datje andere baan zocht is le baron niet meer leuk,
of wil je wat anders doen dan horeca

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 16:24

Zoo ik heb even bijgelezen dus ga even proberen om op iedereen te reageren :D

Nadine, Wat een leuke foto van Zamora heb je geplaatst! Nu kan ik haar eindelijk wat beter zien! Knap dier!

Sabine, Je hebt een heerlijke foto van Noor & Xander gemaakt! Ze staan er beide erg leuk op. Toppie meis!\

Anna, Fijn dat je wedstrijd met Jas goed ging! Je hebt nog best hoge punten gekregen! Super toch!
Ik vond het op de foto's er ook erg netjes uit zien, jullie zijn beide zeker weten vooruit gegaan.

Melanie We gaan allemaal voor je duimen morgen! Hopelijk krijgen jullie groen licht vanuit de kliniek.

En bedankt voor je super lieve berichtje over mij en Azzie :D Het blijft een knappe merrie!!!

Kirsten D, Ik vond de les van Lies erg fijn! Had al wel eerder les van haar gehad maar dan met de groepsles.
Maar ik krijg nu elke week les van haar! Vind dat ze erg fijn les geeft en ze kan mij en Az heel goed helpen.
En Azra heeft ook weer even lopen springen en Lies kan dat heel goed oplossen met de longeerlijn etc.

Noortje, Leuke filmpjes van jou en Xander in galop! Ziet er netjes uit hoor! Vind dat hij ook heel fijn nagevelijk loopt.
Maar rijd je nou eigenlijk met sporen? Hoezo dat eigenlijk? Want hij gaat toch al knoerd hard in de galop :o

Esmee, Ik rijd vandaag weer mee in de les :D Eindelijk weer! Is een lange tijd geleden, rijd jij ook mee?

Iris, Met Azra rijd ik inderdaad binnen maar de bak op Pronk is veel lichter dan die op de manege.
Dus bij Pronk kunnen er veel makkelijker foto's in de binnenbak worden gemaakt dan op de manege. Vind ik haha!
Maar als we naar Pronk gaan kom ik je gewoon thuis opgehalen en dan gaan we met de auto naar stal!

Gefeliciteerd met je Tussen Tijdse Toets meis! En spannend dat hij je examen aan gaat vragen! You can do it!

En gefeliciteerd met je 2 winstpunten die je laatst met Val hebt gereden! Las het al op hyves maar echt super goed!!

Jane, Thanks meis, en mijn houding gaat inderdaad goed komen :P En mijn verslagje over Parijs komt nog :P

Jammer dat het rijden altijd zo kút is in de winter... Is er niet een optie dat je 1 keer per week op de manege kan rijden?

Elja, Joost gaat inderdaad voor mij door het vuur en ik ook voor hem! Maar soms verwend hij me iets teveel.
Dat ben ik allemaal niet gewend en neem ook niet alles aan. Want zo ben ik gewoon niet dus moet er echt aan wennen :o

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:29

Emmaa_ schreef:
Jep maar dan een grote & zelfgemaakt :)

Nice. :9

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:29

Annie_ schreef:
Lees ik daar jaloezie !

Lichterlijk.. O:) Ga graag met je mee!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:32

Jane_ schreef:
Kirsten_D schreef:
Jane, Hoest met jou zwarte parel? Loopt die weer helemaal goed??

Kirs!
Ja super eigenlijk, ze doet niet veel, is het vervelende bij ons in de winter eh :(:)
De bak is hard en mevrouw mag eten.. al der bespiering pleite, maar maakt niet uit!
Venice liep onregelmatig las ik? Hoe is het met jou :D

Ik ken het.. Ben altijd nog blij dat ik vorige jaar de keuze heb gemaakt om naar Pronk te gaan!
Echt super fijn binnen te rijden!
Met mij gaat alles lekker, druk jaartje, maar zit al bijna op de helft van dat jaartje, dus is zo op.
Hoest met jou dan??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 16:39

Zo weer een keer les op de manege, ben benieuwd :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:43

Ik ben benieuwd naar de andere foto's van jennifer !
Heb jij er al meer gezien :D !

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:45

Kirsten_D schreef:
Annie_ schreef:
Lees ik daar jaloezie !

Lichterlijk.. O:) Ga graag met je mee!

Whaha maar jij moet thuis blijven !
Anders want quido vertrouw ik niet alleen met de honden !
want hij dreigde er mee dat ze er niet meer zouden zijn als ik terug was :oo

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:40

Annie_ schreef:
Aaah hoezo poedersuiker jaar ? Ik las datje andere baan zocht is le baron niet meer leuk,
of wil je wat anders doen dan horeca

Gewoon vervelende dingen gebeurt :o Ja ben weg bij baron, liep niet lekker maar ga ik verder niet over uitwijden..
Ja wil sowieso wat anders maar tis gewoon vervelend, wil eigenlijk ook naar school in september dus moet een baan fulltime voor half jaar!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:41

Astor schreef:
Jane, Thanks meis, en mijn houding gaat inderdaad goed komen :P En mijn verslagje over Parijs komt nog :P

Jammer dat het rijden altijd zo kút is in de winter... Is er niet een optie dat je 1 keer per week op de manege kan rijden?

Jaaa je moet gewoon nu lekker gaan rijden en elkaar gaan uitvinden :D Ojaaa ik ben zo benieuwd! En laat je lekker verwennen meid je verdient het!! :+:

Jaa ik weet niet, Phil die is beetje paniekerig en dan is 1x per week niet genoeg...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:42

Astor schreef:
Zo weer een keer les op de manege, ben benieuwd :P

Ik ben toch niet gegaan. Ik voel me weer wat ziekig, dus ik heb vanavond maar overgeslagen. Heb wel even gebeld omdat ik de afgelopen 6 (?) keer maar iets van 2 keer gereden heb. Omdat ik steeds ziek was. Dus m'n kaart wordt verlengd. :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:42

Kirsten_D schreef:
Ik ken het.. Ben altijd nog blij dat ik vorige jaar de keuze heb gemaakt om naar Pronk te gaan!
Echt super fijn binnen te rijden!
Met mij gaat alles lekker, druk jaartje, maar zit al bijna op de helft van dat jaartje, dus is zo op.
Hoest met jou dan??

Jaa dat mis ik wel heel erg :D Dus jij staat bij Anna en Melissa?
Jaa ik ken het!
Jaa gaat redelijk, maar moet echt ff uit een dip komen :o

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:44

Sterkte Jane :(:)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:46

Broccoli schreef:
Sterkte Jane :(:)

Komt goed! dankje Nadine :(:)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 19:00

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 19:45

Ik heb op Lance gereden! Wat een super lief dier is dat zeg! Echt een schatje en ook heel lief in de omgang en heel rustig.
Heb wel fijn kunnen rijden, sommige stukjes waren ook erg netjes en liep hij heel fijn nagevelijk en sommige stukjes weer niet.
Maar vind het echt een grappig paardje, zeker een leuke aanwinst voor de manege! :D
Laatst bijgewerkt door Astor op 14-12-10 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt