jeeh ik hoef pas om half 2 naar school dus kan wel lekker zo even maxje rijden! Is alweer vorige week de laatste keer!
safierlover
Geplaatst: 19-01-11 10:41
Ik heb gisteren ook de bevestiging van de KNHS binnen gekregen.
Ik ben druk bezig met me paard aan het trainen en hij pakt alles super op alleen de galop vind hij nog een beetje moeilijk en dan probeert hij nog onwijs naar voren te duiken, iemand mischien nog tips ?? Ik hoop in maart te starten.
IK helemaal blij, eindelijk mail van knhs. Ik sta op de reservelijst...... dat terwijl ik éigenlijk gewoon op tijd was, maar die stomme brief is weer is niet aangekomen.
Balen Lynn! Hopelijk voor jou vallen er dan nog mensen uit! Als hoeveelste sta je er op?
HRE
Geplaatst: 19-01-11 14:35
Trouwens ik wou een blackberry maar dan mocht ik even 160 euro bij betalen. Nou nee bedankt ik kan mn geld op het moment wel beter gebruiken Heb nu de Nokia e5 Trouwens ik zal me dan even voorstellen; Ik ben Henriette (maar zeg maar gewoon Jet) 19 jaar en ik kom met dit monster naar Ermelo Een 9 jarige Gribaldi merrie,
én vorig jaar in Ermelo met crossles!
KimvWijk
Geplaatst: 19-01-11 18:36
Okee Danique, Zal me even netjes voorstellen Kim van Wijk 22 Jaar en ik kom met de (bijna) 8 jarige Whisper (v. Niagara) naar Ermelo. (L1 + 11 dress, B springen)
Zo hè hè foto's gelukt
Laatst bijgewerkt door KimvWijk op 19-01-11 18:56, in het totaal 4 keer bewerkt