Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Mijn moeder mag morgenochtend naar huis.
Zal wel rond 12 uur worden.
Ga ik nog even een ochtendje werken en dan mijn moeder ophalen.
En natuurlijk komt morgenavond nog uit, heb er juist zin in.![]()
Ik hoef toch niet een hele avond te rennen en te vliegen ????![]()
We gaan lekker zitten, kletsen en taart eten.
Koffieapparaat doet zijn werk wel, en water koken gaat ook nog wel hoor
ATE schreef:wat ik er uit begrepen heb is dat er geen paarden meer los in de binnen bak mogen omdat de paarden aan de raam kozijnen eten en die er bijna uit liggen
das wat ik heb gehoord hoor in de wandelgangen

Shenavallie schreef:ATE schreef:wat ik er uit begrepen heb is dat er geen paarden meer los in de binnen bak mogen omdat de paarden aan de raam kozijnen eten en die er bijna uit liggen
das wat ik heb gehoord hoor in de wandelgangen
Een keer raden welke paarden dat doen: juist, de paarden die 's morgens door Veldt zelf los gezet worden! Die staan ellelang te knagen bij de spiegels en de bakranden, ook de veulens... De pensionners mogen ze niet meer los zetten of alleen onder toezicht, maar Veldt zelf staat ook niet per groep te controleren.
xan schreef:mntj schreef:grgrgr hele avond bezig geweest met de kur en het wil niet lukken. grgrgr.
rot muziek.
Sorry, aan mij heb je niets met dit soort gedoe.
Als het echt niet wil lukken wil ik wel vragen of André zich een keertje boos wil makenhem is het met de smurfenmuziek toch wel aardig gelukt.
ATE schreef:toen ik klein was jaar of 42 teurg hadden wij thuis ook een aquarium daar had mijn vader hele mooie vissen in en ik dacht oooh die lusten wel koffie dus ik heb de hele pot eringegooit daar konden de vissen niet echt tegen dus alles dood en papa boos hihihihihihihi

Citaat:Whahahhaa,hihihi![]()
![]()
![]()
Wij hebben vroeger thuis ook ooit eens een ongelukje gehad met de vissen,me vader was hard bezig met het aquarium schoon te maken maar kreeg het niet af.De vissen in een emmer thermostaat erin en naast het bed vond me moeder dan kon de kat er niet bij.Is er s`nachts iets gebeurd met de thermostaat alle vissen gekookt,me moeder vond het vreselijk!!!!Terwijlze sliep nisk gemerkt en dan nog met de bedoeling dat ze niks zou overkomen door de kat
xan schreef:Kreeg net (via mijn neef) een superleuk paard aangeboden.
Welliswaar wat ouder, altijd door zijn vriendin gereden, maar kan niet hoger dan Z1, en zij wil hoger. Maar ze willen niet dat het een manegepaard wordt, daar is ie te goed/lief voor.
Maar mijn neef wist niet dat ik al een paard had.
Dus wie heeft er nog een tweede NoNo nodig???

mntj schreef:xan schreef:Kreeg net (via mijn neef) een superleuk paard aangeboden.
Welliswaar wat ouder, altijd door zijn vriendin gereden, maar kan niet hoger dan Z1, en zij wil hoger. Maar ze willen niet dat het een manegepaard wordt, daar is ie te goed/lief voor.
Maar mijn neef wist niet dat ik al een paard had.
Dus wie heeft er nog een tweede NoNo nodig???
helaas ik wil ook hoger.
xan schreef:mntj schreef:wie van de jongens is gek op een bouwpakket van een vliegtuig????
geheel nieuw. voor de liefhebber.xan is het wat voor jouw lieverd.
Vind ie wel leuk hoor, hij is graag aan het bouwen.
Is het zo'n plastic pakket ?? Wat je ook in elkaar moet lijmen ??