heey, ik wist dat jullie dat nog niet hadden, ik dacht misschien die andere meiden die op een eigenmanege rijden... Echt een giller maar ik heb meegedaan voor grap... nu ben ik opeens door hahaha ik ga naar ravenswaaij!
Goed! Mag dat dan wel als juf? Ik mag niet omdat ik hoger als L gereden heb.. Misschien over een paar jaar dat ik een paar ruiters heb die mee kunnen doen. Succes voor de volgende ronde Annika! Hoest trouwens met rebecca?
Nou ja je mag mee doen als je nooit l2 hebt gereden en in het bezit bent van een geldigruiterpaspoort en dat heb ik... en over juf zijn hebben wij niks gelezen.. ik heb met mijn baas afgesproken dat ik klanten voor liet gaan maar ik ze stonden er op dat ik mee ging... en eigenlijk vind ik dat super leuk! volgende ronde ga ik niet door, die meiden zitten veel netter joh! dus blijkt dat ik beter kan les geven dan kan zitten maar dat is mijn beroep dus dat komt goed uit
Ja met Rebecca gaat het goed! af en toe een dipje gehad maar we zijn nu weer echte vriendjes ook met het rijden! mag haar steeds hoger instellen en zeg maar heel verzameld laten lopen... en daarna als dit bevestigd steeds meer voorwaarts (een andere tactiek dan die ik ooit heb gehoord of geprobeerd heb) maar het werk ook in het voorwaartse blijft ze nu fijn en los!! Dus ik hoop dat ik volgend jaar niet meer me MAG doen met de zitcompetitie omdat ik dan l2 rij
wat leuk Annika! Kan niet meer foto's plaatsen hoor, dat is me toch wel een beetje veel werk. De andere foto's van skattige kinds en pony's met pippi langkous staartjes houden jullie tegoed. Maar ik ben wel super blij met de nieuwe camera, is mn nieuwe beste vriend. Dus jullie zijn gewaarschuwd, mn nieuwe mattie gaat nu overal mee naartoe. Heb gister ook super leuke foto's van Brie gemaakt voor op de site, want de oude foto's waren nog van 2009, dat kan natuurlijk niet he.
Wat een lekker weertje he! Ik ben met een grote voorjaarsschoonmaak begonnen.
Ohja José geen zorgen, als jullie komen ga ik heel veel foto's maken want ik heb nog helemaal niet veel foto's van trainingsweekenden, kunnen die mooi op de site!
Dit weekend (zondag) ben ik ook in Ravenswaaij bij de zitcompetitie! Ik doe niet mee, maar kom helpen met het opzadelen/vlechten etc van de pony's! (voor de meisjes die bij m'n verzorgpaard rijden)