Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbaie schreef:Het gaat om dit topic [OV] [PG] Thys (Oker) Feitse x Gerlof
Splinter schreef:Kimbaie schreef:Het gaat om dit topic [OV] [PG] Thys (Oker) Feitse x Gerlof
die lijkt niet op thijsje hoor
cassandra84 schreef:Nicolette overleefd? Wat heb je gedaan of was je van plan. Ik moet maar is andere tijden komen geloof ik. Tegenwoordig best wel rustig 's middags.
jarrah schreef:Ooow wat toevallig zeg, en fijn dat je het overleefd hebt Nicam
Ik ga vanavond kijken bij een mogelijke kandidaat-papa voor het mogelijke toekomstige veulen van Tiff...
Ja ik weet, het klinkt allemaal nog erg vaag, en of ik de stap echt ga zetten weet ik nog niet, maar Tiff wordt mogelijk nog dit seizoen gedekt!
Ik ben bang dat volop rijden geen optie meer is, ik ben bang dat er teveel beschadigd is, in slechte periodes zoals ze nu spontaan heeft, staat haar rug stijf van spanning en kost normaal werk met een contact-teugeltje haar zo ontzettend veel energie, dat het gewoon niet leuk meer is
Tiff wordt recreatie paard á la wanneer ze goed in haar vel zit, en daarnaast gewoon lekker melk-koe voor haar veulen (aangezien ze toch al spontaan melk geeft lijkt me dat geen probleem).
Ik zelf wil toch wel erg graag verder in de sport, maar ik denk dat ik na 6 jaar gewoon eerlijk moet zijn en moet erkennen dat dat met Tiff niet gaat lukken
Nogmaals, ik ben er nog niet helemaal uit, ben druk allerlei berekeningen aan het maken...