Zo heerlijk geslapen en nu ff laatste werkdagje volmaken, dan weer heeeeerlijk weekend
Aardig gekletst hiero
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amanda1980 schreef:10 uur? Dacht half 11 hahahaha. Dat word op tijd opstaan dan. Het eerste wat ze vanochtend zei was nog maar 2 nachtjes he mam. En de juf moest er ook gelijk aan geloven net als de rest van de school. Iedereen verteld ze dat ze ponyles krijgt hahahaha
Binar schreef:Gatsie, ik zie net op weeronline dat t morgen onwijs baggerweer gaat wordenniet leuk!
Jaaa die longeercirkel wordt ook stuk groter als de huidige![]()
Dat vind ik zelf wel fijn![]()
Chantal hoe was t bij de oogarts??
heb les! 

en das best frustrerend
mr ik zat op de -0.50 en eigenlijk nog iets minder.. nou dat is niks natuurlijk mrja als ik met autorijden de borden soms niet goed kan lezen.. ga ik toch wel een brilletje nemen maar eerst alleen voor autorijden en als ik er meer last van ga krijgen overdag.. ja dan gaatie toch maar op
AnitaJoeri schreef:Toch fijn dat je ogen wel goed zijn.
Ben je al uit de file Press?
Nou hier geen baggerweer maar stervenskoud.Nu nog - 4.Bah en ik zie dat het komende week alleen maar kouder wordt,ik haat het ik wil zomer.

:D

maar op msn enzo is dat een ander poppetje dan hier.. ik bedoelde zoiets als dit poppetje:
hihi./
maarja.. morgen
halen en dan is het allemaal afgelopen hoop ik

er is iemand ziek geworden,paardjes binnen halen gaat nog wel lukken gelukkig
Was heel erg druk op mijn werk, was gewoon niet leuk druk meer.....
AnitaJoeri schreef:zal ook wel heerlijk gesmaakt hebben Nous.
Leuk dat Marley het zo leuk doet.
Wat is het stil hier op bokt zeg
hopelijk kan ik dat ook nog zeggen tijdens de pubertijd
en dan te bedenken dat ik eigenlijk helemaal geen veulen wilde.... maar ik zou t nu echt niet meer willen missen