Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Sabinee__ schreef:Ik betaal 50,- per maand, en mag in principe elke dag rijden ..
Maar jij hebt geen faciliteiten als twee binnenbakken, beschikking tot gratis lessen, en ga zo maar door.
.
. Sabinee__ schreef:Ja doen ze ook, en het is echt een minimanege daar . Elke dag rijden er andere verzorgers die allemaal 40 eu betalen :S .
En ze zijn echt niet aardig ofzo .
Maar hoezo weet je dat dan?Emmaa_ schreef:Aangezien ik ook ambities heb en dat misschien andere zijn dan bijvoorbeeld jouwe zit ik daar inderdaad op te wachten ja.
. Maar als je het zo stelt, gaat het alleen nog maar net zoveel kosten, of misschien meer .Astor schreef:Sabinee__ schreef:Ja doen ze ook, en het is echt een minimanege daar . Elke dag rijden er andere verzorgers die allemaal 40 eu betalen :S .
En ze zijn echt niet aardig ofzo .
Hmm okee, lekker fijn voor die paarden dan...Maar hoezo weet je dat dan?
Ben je daar zelf ook geweest toen je aan het zoeken was etc?

Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:Aangezien ik ook ambities heb en dat misschien andere zijn dan bijvoorbeeld jouwe zit ik daar inderdaad op te wachten ja.
Oke fijn. Maar als je het zo stelt, gaat het alleen nog maar net zoveel kosten, of misschien meer .
Maar dit gaat financieel niet gered worden, dus is het maybe tijd om je eisen iets aan te passen ?
Emmaa_ schreef:Ik heb helemaal geen extreme eisen. Het maakt mij niks uit wat voor paard het is, waar het staat, wat voor faciliteiten ik heb, zo lang er maar wel op vooruit ga wbt de manege. Want ja, het is mijn plan daar te stoppen als ik iets permanents gevonden heb. Het enige wat ik wil, is dat ik gewoon een leuk paard te rijden krijg, waar ik een lekker rondje dressuur mee kan hobbelen en waar ik evt in de toekomst wedstrijden mee kan gaan starten. De laatste keer dat ik het checkte is dat helemaal geen extreme eis.
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb helemaal geen extreme eisen. Het maakt mij niks uit wat voor paard het is, waar het staat, wat voor faciliteiten ik heb, zo lang er maar wel op vooruit ga wbt de manege. Want ja, het is mijn plan daar te stoppen als ik iets permanents gevonden heb. Het enige wat ik wil, is dat ik gewoon een leuk paard te rijden krijg, waar ik een lekker rondje dressuur mee kan hobbelen en waar ik evt in de toekomst wedstrijden mee kan gaan starten. De laatste keer dat ik het checkte is dat helemaal geen extreme eis.
Waarom dan 75 euro betalen voor de binnenbakken als dat geen eis is ? Of een nodig faciliteit .
Sabinee__ schreef:Waarom dan 75 euro betalen voor de binnenbakken als dat geen eis is ? Of een nodig faciliteit .
En waar het staat maakt je wel uit, want je zegt net in PB dat je tussen de vaarten te ver vond ?