Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:34

Als je kijkt naar het feit dat het stalgeld 300 per maand is vind ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:35

Sabinee__ schreef:
Wow! Dat is wel echt heel veel Em ..

Bij die advertentie vragen ze ook veel geld hoor en dat is 40 euro voor maar 1 keer in de week :*

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 17:35

Jaa, dat is indd wel een hoop.

Ik bedoel, ik neem aan dat je het ook een beetje voor hun doet natuurlijk. Dat jij hen ermee helpt. Maar goed. Wel jammer, maar het komt nog wel hoor Em!

En misschien is het ook wel handiger om een paardje te hebben dat wat dichter bij staat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:36

Sabinee__ schreef:
Ik betaal 50,- per maand, en mag in principe elke dag rijden ..

Maar jij hebt geen faciliteiten als twee binnenbakken, beschikking tot gratis lessen, en ga zo maar door.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:36

Astor schreef:
Sabinee__ schreef:
Wow! Dat is wel echt heel veel Em ..

Bij die advertentie vragen ze ook veel geld hoor en dat is 40 euro voor maar 1 keer in de week :*

Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met de kosten die zij vragen, ik geef enkel een aantal advertenties voor eventuele vzpaarden ;) .

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 17:36

Astor schreef:
Iris wat goed zeg van jou en Ushi :D Zie je nou wel dat het goed ging komen!
En gefeliciteerd Claudia met je eerste plek met Twingo!

Hebben jullie ook foto's ? :D

Ik heb geen foto's.. Ik heb wel Mazzel foto's :D :~

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:37

Zeg ik toch ook niet! Maar ik geef gewwon aan dat hun ook veel geld vragen :)

Sabinee__

Emmaa_ schreef:
Sabinee__ schreef:
Ik betaal 50,- per maand, en mag in principe elke dag rijden ..

Maar jij hebt geen faciliteiten als twee binnenbakken, beschikking tot gratis lessen, en ga zo maar door.

Tis maar waar je op zit te wachten he :D .
Al geef je mij 10 binnenbakken, ik ben een buiterrijder :j .
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 04-10-09 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Astor

Iriis_ schreef:

DIE MOET IK ZIEN!!! PLAATSEN :+:

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:38

Astor schreef:
Zeg ik toch ook niet! Maar ik geef gewwon aan dat hun ook veel geld vragen :)

Ja doen ze ook, en het is echt een minimanege daar . Elke dag rijden er andere verzorgers die allemaal 40 eu betalen :S .
En ze zijn echt niet aardig ofzo .

Anoniem

Iriis_ schreef:
Astor schreef:
Iris wat goed zeg van jou en Ushi :D Zie je nou wel dat het goed ging komen!
En gefeliciteerd Claudia met je eerste plek met Twingo!

Hebben jullie ook foto's ? :D

SHOW IT SHOW IT!
Wanneer ga ik jullie nou op de foto zetten? :P

Anoniem

Sabinee__ schreef:
Emmaa_ schreef:

Tis maar waar je op zit te wachten he :D .

Aangezien ik ook ambities heb en dat misschien andere zijn dan bijvoorbeeld jouwe zit ik daar inderdaad op te wachten ja.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:39

Sabinee__ schreef:
Ja doen ze ook, en het is echt een minimanege daar . Elke dag rijden er andere verzorgers die allemaal 40 eu betalen :S .

Hmm okee, lekker fijn voor die paarden dan... :(:) Maar hoezo weet je dat dan?
Ben je daar zelf ook geweest toen je aan het zoeken was etc?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:40

Emmaa_ schreef:
75 per maand voor 2 dagen in de week :)

jeeetje mina.. en dat is ook nog is voor een paard waar de toekomst onzeker is..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:40

Emmaa_ schreef:
Aangezien ik ook ambities heb en dat misschien andere zijn dan bijvoorbeeld jouwe zit ik daar inderdaad op te wachten ja.

Oke fijn :j . Maar als je het zo stelt, gaat het alleen nog maar net zoveel kosten, of misschien meer .
Maar dit gaat financieel niet gered worden, dus is het maybe tijd om je eisen iets aan te passen ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:41

Iriis_ schreef:
Jaa ging wel goed hoor!
Had heel fijn gereden. Ze werd gelukkig niet gestresst.
Ik had 222 punten! En een 2de plaats :P

Claudia was eerste met 230 punten met Twingo! :D

Woowww goeddd!! Mooie punten zeg!!
Gefeliciteerd allebei :D

Anoniem

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:
75 per maand voor 2 dagen in de week :)

jeeetje mina.. en dat is ook nog is voor een paard waar de toekomst onzeker is..

Toekomst onzeker?

Sabinee__

Astor schreef:
Sabinee__ schreef:

Hmm okee, lekker fijn voor die paarden dan... :(:) Maar hoezo weet je dat dan?
Ben je daar zelf ook geweest toen je aan het zoeken was etc?

Ja 1x, vond het echt helemaal niets. Maar de meiden daar vinden het wel super en gezellig, dus is maar net wat je ding is. :)
Ik vind mijn stadsweidetje echt ideaal, maar als je meer bent van gewoon 1x per week rijden, weinig stalwerk, etc etc etc,
kan dit misschien wel bij je passen ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:42

Sabinee__ schreef:
Emmaa_ schreef:

Oke fijn :j . Maar als je het zo stelt, gaat het alleen nog maar net zoveel kosten, of misschien meer .
Maar dit gaat financieel niet gered worden, dus is het maybe tijd om je eisen iets aan te passen ?

Ik heb helemaal geen extreme eisen. Het maakt mij niks uit wat voor paard het is, waar het staat, wat voor faciliteiten ik heb, zo lang er maar wel op vooruit ga wbt de manege. Want ja, het is mijn plan daar te stoppen als ik iets permanents gevonden heb. Het enige wat ik wil, is dat ik gewoon een leuk paard te rijden krijg, waar ik een lekker rondje dressuur mee kan hobbelen en waar ik evt in de toekomst wedstrijden mee kan gaan starten. De laatste keer dat ik het checkte is dat helemaal geen extreme eis.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:44

Ze had toch wat aan de benen?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:44

Emmaa_ schreef:
Ik heb helemaal geen extreme eisen. Het maakt mij niks uit wat voor paard het is, waar het staat, wat voor faciliteiten ik heb, zo lang er maar wel op vooruit ga wbt de manege. Want ja, het is mijn plan daar te stoppen als ik iets permanents gevonden heb. Het enige wat ik wil, is dat ik gewoon een leuk paard te rijden krijg, waar ik een lekker rondje dressuur mee kan hobbelen en waar ik evt in de toekomst wedstrijden mee kan gaan starten. De laatste keer dat ik het checkte is dat helemaal geen extreme eis.

Waarom dan 75 euro betalen voor de binnenbakken als dat geen eis is ? Of een nodig faciliteit .
En waar het staat maakt je wel uit, want je zegt net in PB dat je tussen de vaarten te ver vond ?
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 04-10-09 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:45

Kirsten_S schreef:
Ze had toch wat aan de benen?

Ze liep kreupel ja, ze had een dik been en mankte, maar dat is ondertussen genezen? Toekomst onzeker is een beetje té sterk uitgedrukt, zo heb ik het ook nooit gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:47

Sabinee__ schreef:
Emmaa_ schreef:

Waarom dan 75 euro betalen voor de binnenbakken als dat geen eis is ? Of een nodig faciliteit .

Ja sorry hoor, maar zie maar eens iets anders te vinden met mijn leeftijd? Ik kan er ook niks aan doen dat het voor veel van jullie allemal rozengeur en manenschijn is, met al die leuke paarden die jullie mogen rijden omdat jullie ouder zijn en beter rijden.

Ik heb gewoon fúcking niks. Ik verveel me de klote tijdens die manegelessen, maar ik wil wel blijven rijden. De kans is groot dat ik gewoon niks vind totdat ik zelf een paard kan betalen. En dan kan je wel zo blijven doorzeiken, want dat is wat je nu aan het doen bent, maar sommige mensen treffen het nou eenmaal niet zo dat ze precies de juiste paarden mogen gaan rijden voor het perfecte bedrag en onder de perfecte circumstantie's.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:47

Ik heb gereageerd p dat veulentje. Wou weten waar het staat,
voor ik een heel verhaal neerzet..
Vind het wel fijner om gewoon een paardje te hebben om in je eentje mee te wandelen, en gewoon effe alles opzij te zetten en te ontspannen. Ik red het denk ik niet, als ik een paard ga bijrijden, jaa het verschilt echt met de week, heb me school nog, me andere sport die 5 uur per week in beslag neemt en energie wegslokt. Zou het opzich wel fijn vinden om iets op te bouwen met een paard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:48

Sabinee__ schreef:
En waar het staat maakt je wel uit, want je zegt net in PB dat je tussen de vaarten te ver vond ?

Denk je dat ik het voor niks in een PM zet? Lekker, om zaken die over de PM gaan in het topic te zetten.
En ja, Tussen de Vaarten is ook gewoon te ver, dat kan ieder mens toch wel begrijpen?