Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Wil je dan zo'n manenkam bij Nono knippen??? Niet doenOja nog wat, wilde No zijn manen afknippen omdat ik niet kan vlechten. Maar dat mocht niet van Mtnj, Chantal en Grardus.
Dus nu maar een cursusje vlechten erbij doen
. Gewoon vlechten, dat kan je best. En anders is het een kwestie van gewoon vaak oefenen. LIQUITA schreef:xan schreef:Wil je dan zo'n manenkam bij Nono knippen??? Niet doenOja nog wat, wilde No zijn manen afknippen omdat ik niet kan vlechten. Maar dat mocht niet van Mtnj, Chantal en Grardus.
Dus nu maar een cursusje vlechten erbij doen. Gewoon vlechten, dat kan je best. En anders is het een kwestie van gewoon vaak oefenen.
LIQUITA schreef:xan schreef:Wil je dan zo'n manenkam bij Nono knippen??? Niet doenOja nog wat, wilde No zijn manen afknippen omdat ik niet kan vlechten. Maar dat mocht niet van Mtnj, Chantal en Grardus.
Dus nu maar een cursusje vlechten erbij doen. Gewoon vlechten, dat kan je best. En anders is het een kwestie van gewoon vaak oefenen.
mntj schreef:En dan ben je ook nog bijna M en dan krijg je er toch geen punten meer voorwat ik al zij we zien niet zo veel op een afstand. jij denkt dat het niet netjes is maar ga een op 3 meter afstand staan, dan ziet het er heel anders uit.