Oeh ik heb mn dressuur zadel er gister met les eens opgegooid. Voelde goed en volgens Jolanda zit ik ook beter op dat zadel. Ik heb mn beugels net iets korter om te wennen.
morge!!!! ik ga zo lekker me paardje voeren, die heeft vandaag vrij na het harde werk gister en morge ga ik rijden! en dan sporten! vanmiddag even mijn vakantie betalen........ gelijk me spaarrekening geplunderd......
Kim een dressuur zadel rijd heerlijk als je er eenmaal aan gewend bent!
Selando heeft beide oogjes een beetje geïrriteerd. Zit een snotje beetje traan. Heb het gister met gekookt lauw water schoongemaakt. Vermoed dat het door de vliegen komt, dus ik ga maar zo’n sliert ding aan z’n halster friemelen.
Zit te kijken voor kasten maar jeetje ik kan niks vinden. Ja nieuw van 300 euro Mag van marius me kast naast die pony stal neer zetten onder het afdakkie
hij zit me paard ook te paaien Hij zei dat ie elke ochtend er even heen gaat. En heeft ie brokjes in zn zak en dat weet ze nu al straks is ze meer aan hem gehecht als aan mij
Lilian__
Geplaatst: 19-06-09 19:23
Is mischien wel goed, want als die straks een stal heeft en Marius moet haar binnenhalen dat die niet voor hem weg rent ofzo.
Nou die zadelkasten man is ook niet erg makkelijk met afdingen. Ik krijg wel 19 euro korting op een kast van 185 euro van die 19 is 14 euro verzendkosten :S Ik vroeg of ik grotere korting kon krijgen als ik er 2 nam. Maar hij vond die prijs al erg scherp pfff krijg nu voor 180 incl verzenden ipv 185 ex verzenden. Alsof dat scherp is. En dan nog wel bij 2 kasten........
maar weer verder zoeken. heb er 1 gevonden van 275 een hele grote. Maar komt 35 euro verzendkosten bij want die is al in elkaar gebouwd...