Ik heb Cindy namelijk een sms gestuurd maar krijg geen reactie...

wil even afstemmen wanneer ik de trailer kan gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

YEAAHHH
hahaha, maarja, nog 1 dagje stappen en dan kan ik morgen weer rijden
ben benieuwd hoe die loopt met ijzers!
Max voor het eerst met bandages was ook zo :p

niet zo flauw! anders komt ze noooooooit terug, ik mis vicky wel hoor!

Het spijt me zeeeeer, en dat ik druk was is geen excuus hahah.
Verder zijn er daar allemaal hele aardige mensen, iedereen komt even een praatje maken en iedereen overlegt alles daar heel leuk en iedereen helpt elkaar. Er hangt echt een fijne sfeer! Glücklich!! En ik weet niet of jullie Laurens Sliepenbeek kennen? (zat in A-kader pony's met Hoby en rijdt nu ook heel hoog mee in de paarden) Die staat dus ook bij Arends en runt daar het bedrijf met hun. En ik heb zowaar al een keer met hem in de bak gereden en gisteren heeft hij zelf met me gepraat en heb ik zijn zweetdeken aangegeven joehoeeeee!!
Het blijkt dus dat ze op de plek achter het zadel last had van haar rug (door het zadel) en daardoor heeft ze een houding aangenomen om dat te ontlasten waardoor ze dus heel erg strak en gespannen ging lopen. Ze hebben ook warmtescans gemaakt en daarop was de plek achter het zadel en haar hals helemaal rood (=warm) en dat duidt op die pijn. Ze hield de laatste tijd met rijden haar hals ook heel strak met rijden en daarom waren we ook veel bezig met lang en laag rijden maar ontspannen vond ze ontzettend moeilijk en dat koste mij ook heel veel moeite haha. Het is waarschijnlijk gekomen door het zadel en het heeft zichzelf natuurlijk ook steeds slechter gemaakt. Toen ze een beetje last had van haar rug ging ze strakker lopen, een andere houding aannemen en wij hebben gewoon door gereden omdat we niks door hadden en zo maak je het natuurlijk alleen maar erger! Ik merkte wel dat ze vaak zo'n "strakke" boven houden wilde aannemen en dat probeerde ik er altijd wel uit te rijden maar op een gegeven moment wilde je haar ook wel een keer oppakken maar dat is dan natuurlijk juist niet goed! (kon ik opzich ook niet weten) In de les waren we de laatste weken wel heel veel bezig met juist die basis van laag en ontspannen lopen omdat ze heel gespannen en strak liep en dat ging eigenlijk wel heel erg goed. De arts heeft haar verder nog helemaal gecontroleerd op haar benen, buigproef enzo, en daar was niks mis mee. Ze liep niet goed rechtsvoor en linksachter door die "spierpijn" (dat correspondeert) en hij heeft haar een soort van gekraakt/opgerekt hahah 
Overigens, toen we dat andere zadel kochten is die wel helemaal aangepast hoor, dus niet dat jullie denken dat we al die tijd met een slecht zadel hebben gereden. Ze is door de training enzo veranderd van bouw en daardoor past het nu niet meer zo goed. Is opzich ook wel logisch want we kregen dat zadel een week voor ik mijn eerste L2 wedstrijd reed en jullie weten wel dat Vick vroeger een dikkie was hahah.
Ze heeft de hele tijd last gehad en wij hebben gewoon door gereden! Ze probeert zich gewoon anders voor te doen ofzo, dat ze toch gewoon door liep. Helemaal niet opstandig ofzo! Ik merkte pas de laatste 1,5 week dat ze op stal chagerijnig werd maar voor de rest merkten we nooit wat! Vind het dus wel heel vervelend maar het is gebeurd en we gaan er nu voor zorgen dat ze weer helemaal beter wordt en dat ze weer lekker in haar vel zit!!