Jeetje dan schrik je idd wel even. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje dan schrik je idd wel even.

we gaan zeker knallen! 
Ze zijn leuk
Maar die eerste zou wel kunnen ja, dacht eerst dat het echt was, maar het klopte niet helemaal want bij de v&d zijn de mannen en vrouwen gescheiden!
Wel vervelend van luca zeg, sterkte met je been!
) toen is hij waarschijnlijk ergens achter blijven hangen want zijn tijgerklauwtje (dat nageltje die niet aan zijn tenen zit maar iets hoger
) was gescheurd, en dat is heel gevoelig, hij had m er gelukkig zelf afgebeten, het stukje dat los zat. Maar hij weet dat hij niet boven mag komen, en hij doet het ook nooit
hij vind het ook helemaal niet leuk, hij vind het allemaal boven maar raar
Maar me vader moest 's nachts naar de wc, dus doet zijn slaapkamerdeur open, ligt max voor de deur heel zielig te riebelen, me vader m naar beneden gebracht, want het kon ook zijn dat hij niet meer naar beneden durfde, toen hij later wee rin bed lag hoorde hij max weer de trap oplopen, dus hij wou gewoon echt graag bij ons zijn omdat hij dus pijn had, zo zielig. maar hij verzorgt het goed, hij zit er steeds aan te likken enzo, en hij heeft er bijna geen last meer van
groeit ook vanzelf weer aan. Dus nu vind hij zichzelf ook niet meer zielig
Me moeder had er ook nog een verbandje eerst om gedaan, om zijn pootje, maar toen bewoog hij zijn pootje helemaal niet meer, toen bleef hij m omhoog houden, haha dat was dus ook geen oplossing

volgens mj ook een tijgeklauwtje namelijk, zeg het altijd al eigenlijk
heb nog nooit gehoord over een zweefendeteen :p maar het is ook wel een logisch woord, misschien wordt het zo ook wel genoemd

het zal nog wel even gevoelig blijven, is beetje hetzelfde als dat jij je nagel te ver afknipt, in dat roze zeg maar, dat is ook geen pretje

wel grappig!
wat een stom mens was dat zeg die dat bij hun deed!