Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Stef ik rijd daalijk van 11 tot 12
Flurk schreef:Flurk @ [ITP] Flurk zijn eerste vakantie
voor de mensen die Jens nog kunnen herrinneren hij maakt het goed zal poging doen binnenkort nog eens langs te gaan om foto's te maken.
Hierboven een link van mijn eerste vakantie met Flurk (de opvolger van Jens)
Flurk schreef:zeg meiden ik ben op vakantie geweest met Flurk en dat was super en ze verkopen ook paarden op die lokatie en best leuke, goede en mooie dus ik zou zeggen zegt het voort wie weet hebben jullie dan weer leuke beestjes in de les
http://www.herbergdebrand.nl
en dan de link naar stal Scheepers
Wel stinkmodder dat Ibas weg moet ik ken het goede stuk van Ibas omdat er een goede bekende van mij toen op reed maar dat hadden jullie al gelezen
Miranda sterkte met dit verlies
Alexandraa schreef:Ik heb er op gezeten
Ik vind het best wel een *** manege eerlijk gezegt![]()
heb er eigenlijk bijna helemaal niks geleerd
Eevj schreef:Sneb kan ik me ook nog herrineren. Die liep toen der tijd altijd voorop in de beginners lessen
Stef_Winston schreef:@Flurk: Is dat nou Saar(sarine) op die foto op je profiel
Neraldo schreef:Flurk schreef:zeg meiden ik ben op vakantie geweest met Flurk en dat was super en ze verkopen ook paarden op die lokatie en best leuke, goede en mooie dus ik zou zeggen zegt het voort wie weet hebben jullie dan weer leuke beestjes in de les
http://www.herbergdebrand.nl
en dan de link naar stal Scheepers
Wel stinkmodder dat Ibas weg moet ik ken het goede stuk van Ibas omdat er een goede bekende van mij toen op reed maar dat hadden jullie al gelezen
Miranda sterkte met dit verlies
Dank je, maar ik denk dat het voor Ibas wel het beste is. Hij heeft een goed leven gehad.
En ik heb hele mooie herinneringen.
Flurk schreef:Stef_Winston schreef:@Flurk: Is dat nou Saar(sarine) op die foto op je profiel
Die foto in dat rode truitje (is haar zusje) is genomen op een fjordendag ik had die dag Pedro mee maar daar zijn geloof ik geen foto's van
We hebben die dag veel lol gehad en Saar reed wel eens een wedstrijd op Jens ja (vroeger was ze een beetje bang en Jens heeft haar geholpen)
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:
20 oktober 2006 deze 3 foto's van Flurk gemaakt en hieronder kun je ze even bekijken De foto daar boven hé, is dta nou emma?
Alexandraa schreef:Ik heb er op gezeten
Jorine_Falco schreef:ik zie het!Jan willem heeft Pedro daar echt netjes staan!
Jorine_Falco schreef:Alexandraa schreef:Ik heb er op gezeten
Dat zal nu echt niet mee rgebeuren hoor![]()
Van manege Chardon leer je juist veel!
Kan me ook totaal niet voordstellen dat je er niks van hebt geleerd.
je zal heus wel veel hebben geleerd.
Jorine_Falco schreef:Leonie geeft inderdaad hartstikke goed les. Ze is miss wel streng maar je leert heel veel van d'r.
Nou, bij ons in de les(les van Annemiek) zet ze soms wel eens pionnen neer om er omheen te gaan etc. Eerst alleebn in de hoek maar toen vroeg ik of het in het midden ook een keer mocht, was heel leuk! Idd.. het wordt wel weinig gedaan..
Jorine_Falco schreef:Ja lucky is inderdaad veranderd en Sabrina ook heeel erg. Ja, Pepito is erbij gekomen! Pepito Pedro en Trix.