Amy is van bokt afgekicked geloof ik he? dat was een van de HPSers volgens mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silviabol schreef:je moest ook gewoon op ciuffo zn rug blijven zitten, al is me dat ook niet altijd gelukt
Amy is van bokt afgekicked geloof ik he? dat was een van de HPSers volgens mij

Ciuffo en springen, ja leuk als je blijft zitten. kan me nog herinneren dat ie wilde afzetten, zich bedacht en toch nog maar ff dichter onder de hindernis ging staan, grappig gezicht
_Ilse schreef:Diedjee schreef:Ja die ken ik nog wel. Wat een opluchting toen zij weg gingen
Hoezo dat?

Chocotof schreef:Voor de geinteresseerde:
Hier een filmpje van mijn pony met mijn 'bijrijder'
van 8 jaar. Ze rijd hier voor de 13e keer in der leven.
http://youtube.com/watch?v=VRCGOsXmrpk
Chocotof schreef:Ik kon ook nooit op Ciuffo blijven zitten.
Ging liever op Chwalba.
groooot paard
(voor mij toen iig) 

Diedjee schreef:Ik hou niet zo van verwaande ikweetallesbetermaarhebereigenlijkgeenflikkerverstandvan-mensen

Maar misschien is dat nu anders heb ze eeuwen niet gezien:P 
Diedjee schreef:Ik heb ze toen ( en ik niet alleen) als minder prettig ervarenMaar misschien is dat nu anders heb ze eeuwen niet gezien:P
geweldig
_Ilse schreef:MR. ED!!!
Tanja heb ik nooit gekend? Of was dat zo'n paard, wat later een eigen paard is geworden? Want dan ken ik dr wel.
Flosje zal ik nooit vergeten! Die is écht oud geworden. Dacht zo'n 35 jaar? Flos was vroeger nog van de oma en oom van een vriendin van me geweest! Die goede ouwe shet!
En Keesje Coctail!
Lyncombe!
Ik had gehoord dat Jerom ook al snel dood was gegaan? Dat er iets verkeerd was gegaan ofzo bij een dekking? Of zijn dat roddels geweest?
Puzta! Do-it! En Bartje!!
Chocotof schreef:Diedjee schreef:Ik dacht dat patricia overleden was ?!?!?!
huh?
Diedjee schreef:Ik ben begonnen toen het nog manege boseind was, dat was in 1994 denk ik. Toen werd eduard opgepakt en ben ik bij de ponyclub in Liempde gegaan met Lyon. En direct toen de manege verkocht werd aan giesen ben ik terug gekomen. En ik ben gestopt toen Lyon op de manege is gekomen. Denk maandje daarna. Toen ben ik bij de langspier gaan rijden.