Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
diiLauraa schreef:Dat zeker
*Zucht* Ik ben weer toe aan vakantie! Hoelang duurt het nog??
Hahaha
LieZ_Horses schreef:Leuk Anneke. Hoe oud is Nevermind? Wat leuk dat je een nieuwe hebt gevonden.
Jammer dat het van Semm zo moest verlopen!![]()
Maar ik geef je groot gelijk, dat je er niet verantwoordelijk ervoor wil zijn!
maar ook niet echt het schatje van stal. was ook niet wat ik zocht , als een paard al alles kan en doet is er nix meer aan
LieZ_Horses schreef:diiLauraa schreef:Zijn er nog meer mensen die mee doen aan de competitie om de Blija Bokal? Hahahah volgens mij wordt het echt grappig!
Ja, ik doe mee. Moet volgens mij de F5 doen!
Heb ff uit oude topic gepakt.
hestejente schreef:Jee Anneke, wat naar dat het zo gelopen is met Semmie. Ik begrijp het wel, zit zelf ook een beetje te twijfelen over Aspar maar dat is weer een heel ander verhaal.
Wat is Nevermind voor paardje? Heb je al foto's?
maar ik ben weer bij
moet gewoon even op gang komen weetje
LieZ_Horses schreef:Ik heb ze voor je alleen in kan ze je niet geven! Ik heb ook een leessmurf met rode muts!Tessa en ik hoeven alleen nog de Smurfin en de Muzieksmurf!
Moosje schreef:Dominiqueee schreef:@ Jolanda: Nog gefeliciteerd met je vriend! Jacq dr echtgenoot is ook jarig vandaag, dus we gaan vanmiddag een cadeautje kopen (heerlijk op tijd, haha).
Springles is zondag. Ik heb besloten dat ik op Argentina ga, die springt alleen maar hoog net als Lady. Ze heeft ook M1 gesprongen, dus ik denk dat ze het wel kan. Daarnaast heb ik nog nooit op haar gereden, dus kan ik haar mooi uitproberen.
@ Moosje: Wat is je naam en wanneer heb je stage gelopen? Je komt me niet bekend voor als ik zo in je profiel kijk...
K heet Monique en heb er 5/6 jaar geleden ongeveer stage gelopen. Zat toen in de eerste.
Cherokee was en toen net, en Callista. Gerina werkte er ook nog.
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:Ik heb ze voor je alleen in kan ze je niet geven! Ik heb ook een leessmurf met rode muts!Tessa en ik hoeven alleen nog de Smurfin en de Muzieksmurf!

SuusKiiss schreef:Ik ga me omkleden eten en paardrijden
Tessa: Ik heb ook voetbalsmurf!
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:Ik heb ze voor je alleen in kan ze je niet geven! Ik heb ook een leessmurf met rode muts!Tessa en ik hoeven alleen nog de Smurfin en de Muzieksmurf!
_Anneke_ schreef:goed begin trouwens. smurfen.. nu denken nieuwe mensen al helemaal dat we niet sporen
LieZ_Horses schreef:Wij hoeven echt alleen nog die Muzieksmurf en Smurfin. De rest hebben we al.
Suzanne, ben je zondag op de manege? Ik wel.
Ga bij Kelsey en Anneke kijken bij het oefenen voor de Pas De Deux.
LieZ_Horses schreef:Anneke, Gargamel hebben Tessa en ik dubbel!
Shetjjee__x schreef:Anneke heb jij Muzieksmurf of Smurfin die je wilt ruilen tegen Gargamel?