ATE schreef:ik ga er live ff kijken doei doei
ATE Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:ik ga er live ff kijken doei doei
ATE

ATE schreef:Hackie schreef:Hoi ate, alles goed?
![]()
![]()
prima hoor en jij ?

) meelen schreef:winnitou schreef:Heb net een berichtje gekregen dat ik voor 4 euro de paleiswachters kan komen halen in koog a/d zaan (via marktplaats) dat is iets dichter bij dan duitsland
Waar in Koog aan de Zaan?
Kan ik het misschien even voor je halen!
ATE schreef:heb jose wel gezien op manege ze gaat vreemd met tja hoe heet dat paard

winnitou schreef:wat vinden jullie van mijn stoere ridder.
woensdag is er meester/juffen dag op school en mogen ze verkleed komen. natuurlijk als ridder (eigenlijk romein). Oma is aan het werk geweest.

meelen schreef:winnitou schreef:wat vinden jullie van mijn stoere ridder.
woensdag is er meester/juffen dag op school en mogen ze verkleed komen. natuurlijk als ridder (eigenlijk romein). Oma is aan het werk geweest.
Stoerrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ridder Rowan
meelen schreef:Het is zeker "kapperdag" vandaag. hahaha

meelen schreef:Ik ga ook nog even tv kijken, kom straks nog wel even kijken.

meelen schreef:winnitou schreef:En 10 heb je al besloten wat je gaat doen (kun je geen tilhulpje krijgen)
Ik ga morgen even langs de huisarts of ik bel even, om te vragen wat hij er van vind.
meelen schreef:meelen schreef:
Ik ga morgen even langs de huisarts of ik bel even, om te vragen wat hij er van vind.
Nou, ik mag nog zeker één week NIET aan het werk van de huisarts.
Je hebt maar 1 rug en daar moet je zuinig op zijn, zegt 'ie.
Ik heb voor komende Woensdag een afspraak bij hem om langs te komen.
balen hoor, ik wil graag weer aan het werk.

winnitou schreef:Xan, heb je lekker gereden op Modette?

En soepeltjes, super gewoon.
, ik vergeet het te vaak) En natuurlijk mijn benen niet te vergeten.
) xan schreef:Ik heb gistermiddag weer priveles van Chantal gehad.
Echt super lekker gereden. Wist niet dat Xandra zo kon lopen.
Nu echt een beetje van achter naar voren gereden, het leek wel of ik een meter hoger reedEn soepeltjes, super gewoon.
En dat alleen omdat ik mijn handen op de goede plaats hou (met constant commentaar van Chantal op mijn handen, ik vergeet het te vaak) En natuurlijk mijn benen niet te vergeten.
Het duurde natuurlijk wel even, maar toch. Chantal was heel tevreden. Zij geeft echt leuk les hoor, met opbouwende kritiek en enthousiasme (nu niet allemaal bij haar gaan lessen hoor)

xan schreef:Win, als jij nu af en toe, tussen het oplezen door, iets roept over mijn handen![]()
Dan gaat het misschien nog lukken.