xSwanHeart schreef:Auwtsj... Gekneusde stuitjes zijn [zacht gezegd] niet fijn!
Nee echt totaal niet! Normaal merk je niet eens dat je dat ding hebt totdat je er een keertje op valt.
En dat doet pijn ja, maar gelukkig bestaan er aspirientjes. En me andere gezonheid werkt ook lekker mee (Lees: totaal niet) want ik krijg langzaam aan ook de griep.
Yay! Echt waar, dit is echt de beste week uit mijn hèle leven.
Hopelijk krijg je geen griep!
last van houden. Maar ik kan wel gewoon paardrijden maar het kan zijn dat ik misschien dan na een half uur moet afstappen... hmm we zullen zien.

. Ahum. Die zat nog in het slot
. Nou, en toen kwam ik bij de manege aan en ik dacht oooo neeee! Ik hoorde dat we gingen springen dus toen ging mijn hart al 4000 x per minuut slaan, aangezien ik het absolute tegenovergestelde van een springtalent ben, vooral op dagen dat alles al mis gaat. Ik vind het eigenlijk best leuk, maar ik ben er echt heel slecht in. En tot mijn grote schrik zag ik ook nog staan dat ik op Bram moest. O jee. Bram is zo'n grote lieverd maar hij heeft het meteen in de gaten als je even niet oplet of je been er niet goed bij hebt. Als ik dan links zeg, gaat Bram rechts
. Met dressuren vind ik dat niet zo erg, ik vind het eigenlijk wel fijn want je leert er wel veel van. En als het uiteindelijk toch wel lekker gaat en hij ook wat ronder wordt, dan vind ik dat altijd heel erg leuk
. En toennn vroeg Ini of ik op Chimney of op Bram wilde