RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:20

xSwanHeart schreef:
Auwtsj... Gekneusde stuitjes zijn [zacht gezegd] niet fijn!

Nee echt totaal niet! Normaal merk je niet eens dat je dat ding hebt totdat je er een keertje op valt. En dat doet pijn ja, maar gelukkig bestaan er aspirientjes.

En me andere gezonheid werkt ook lekker mee (Lees: totaal niet) want ik krijg langzaam aan ook de griep. Sigaar Yay! Echt waar, dit is echt de beste week uit mijn hèle leven. Nors opkijken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:31

nou ja zeg dat wel Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:50

Hm beterschap Tamara Ach gut Hopelijk krijg je geen griep!

Echt de complete les van maandag zit gewoon op bokt volgens mij Clown

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:10

Ben bij de dokter geweest en ik heb gewoon een gekneusd stuitje maar daar kan ik nog 3 maanden Lips are sealed last van houden. Maar ik kan wel gewoon paardrijden maar het kan zijn dat ik misschien dan na een half uur moet afstappen... hmm we zullen zien. Koe

En jup, de hele maandag les zit hier, behalve channa dan.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:46

Haha jha

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:28

heeft channa ook bokt?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:20

nouja ik zit hier gewoon in het niets te l*llen Tong uitsteken
nja ik blijf maar lekker in het niets l*lllen Tong uitsteken
is hier echt niemand online? Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:53

Haha, ik Knipoog
Maar nu ben jij er vast niet meer...
Channa moet inderdaad ook es gaan bokkeren Tong uitsteken
Dan zijn we compleet, kunnen we wel een maandag 6 uur topic maken Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:04

_Mara_ schreef:
Ben bij de dokter geweest en ik heb gewoon een gekneusd stuitje maar daar kan ik nog 3 maanden Lips are sealed last van houden. Maar ik kan wel gewoon paardrijden maar het kan zijn dat ik misschien dan na een half uur moet afstappen... hmm we zullen zien. Koe

En jup, de hele maandag les zit hier, behalve channa dan.

Hmm No Cheer
Zou misschien toch maar even rustig aan doen en dan maar een weekje paardrijles overslaan...lijkt me niet prettig rijden zo. Kun je beter een keer inhalen als je geen au hebt Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:14

We zien wel, heb er wel weer zin in Tong uitsteken (Alleen dan niet zoveel in Kanjer Koe )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:41

Haha, dat snap ik Tong uitsteken
Ik heb nú alweer zin in komende maandag! <3
[ik zal maar niet heel hard BRAVOUR zeggen? Tong uitsteken]

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:09

hahaha mag wel hoor marjolein, jij bent onze bravouramazone Haha!

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 18:08

Ik vind het echt gemeen.... Mocht ik morgen weer paardrijden op Injoy word ik ziek -_-'

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:35

Oké Mara, daar komt'ie:

BRAVOURBRAVOURBRAVOURBRAVOURBRAVOURBRAVOURBRAVOUR <3

Zo.... Marjolein leeft zich uit Clown

Ghehe Marije... Da's niet slim hea Tong uitsteken

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 18:57

:¨·.·¨:
`·. Injoy

Maja nou kan ik morgen wel Tompoezen make Ghehe Vork

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:58

Lol Tong uitsteken Dan kun je je verdriet weer lekker wegvreten hea Tong uitsteken ghehe

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 11:42

Jah dat is zo, ik weet alleen niet of ik ze wel eerder heb gegeten Vork

Nu alleen hopen dat ze wel lekker worden Clown

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:15

Haha hoop ik ook. Haha!
ik heb een gelpad bestelt dus ik hoef er geen van Ini meer te lenen! Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:52

Net weer les gehad op de zwarte draak :-D Volgens mij begint hij het weer af te leren want hij gedroeg zich keurig! Lang leve de stang, dat helpt echt bij em! Hij heeft 1 keertje gebokt omdat ik zelf mn been niet stil had maar de tig overgangen daarna deed hij keurig Haha! Hoorde van ini dat hij vorige week na mijn les zo moe was dat hij liggend heeft geslapen in zn box hahaha ik was dus niet de enige die moe was Lachen Ben benieuwd hoe moe hij dan nu weer is, hij liep al aardig te slapen toen hij naar zn box liep...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:09

whahaha dan heb je hem goed aan het werk gezet in ieder geval, als hij al na de les in zijn box ligt te slapen Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:06

Zwerte schreef:
Hoorde van ini dat hij vorige week na mijn les zo moe was dat hij liggend heeft geslapen in zn box hahaha ik was dus niet de enige die moe was Lachen Ben benieuwd hoe moe hij dan nu weer is, hij liep al aardig te slapen toen hij naar zn box liep...

Hihi, goed bezig! Rallywood denkt vanaf nu elke keer: 'O nee, het is weer zaterdag, dan word ik weer gedrild door Sarah' Tong uitsteken ! Hihi! Hopelijk helpt het Knipoog

Afgelopen maandag ging echt alles mis wat er mis kon gaan. Ik viel op school al bijna van de trap af omdat ik dacht dat ik al beneden was, maar eigenlijk nog drie treden moest.. Toen ik bij de bushalte aankwam, was ik m'n fietssleuteltje kwijt. WAAAAAH Stoom uit je oren Frusty . Ahum. Die zat nog in het slot Bloos . Nou, en toen kwam ik bij de manege aan en ik dacht oooo neeee! Ik hoorde dat we gingen springen dus toen ging mijn hart al 4000 x per minuut slaan, aangezien ik het absolute tegenovergestelde van een springtalent ben, vooral op dagen dat alles al mis gaat. Ik vind het eigenlijk best leuk, maar ik ben er echt heel slecht in. En tot mijn grote schrik zag ik ook nog staan dat ik op Bram moest. O jee. Bram is zo'n grote lieverd maar hij heeft het meteen in de gaten als je even niet oplet of je been er niet goed bij hebt. Als ik dan links zeg, gaat Bram rechts Bloos Schijnheilig . Met dressuren vind ik dat niet zo erg, ik vind het eigenlijk wel fijn want je leert er wel veel van. En als het uiteindelijk toch wel lekker gaat en hij ook wat ronder wordt, dan vind ik dat altijd heel erg leuk Lachen . Maar mijn eerste en laatste (paar jaar geleden) springervaring met Bram had ik m'n benen er niet goed genoeg bij, en daar maakte hij natuurlijk meteen gebruik van en ging er dan ook de eerste paar keren langs. Nors opkijken Slimmerd. Scheve mond

Toen ik 'm maandag wou vangen in z'n stal, greep ik mis en stond ik binnen no time in een hoekje van z'n stal met een grote Bramkont op mij gericht. Hmmm, dat had ik op mijn pechdag natuurlijk weer niet zo handig aangepakt. Maar dankzij Marleen de Reddende Engel kwam ik er levend en ongedeerd weer uit en ging ik een wortel halen om hem te chanteren. Cool . En toennn vroeg Ini of ik op Chimney of op Bram wilde Haha! Ik dacht, ja, Bram is heel lief, maar ik wist bijna zeker dat het op mijn pechdag met springen gewoon niet goed zou gaan. Dus de keuze was gauw gemaakt Schijnheilig : ik ging op Chimney springen!!! Haha! En we gingen hard Cool , ghehe. Het was niet meer dan het alom bekende 'huppeltje-tuppeltje' maar het was wel superleuk Haha!

Ik heb alweer enorm veel zin in maandag. 'k Heb vandaag mijn verjaardagscadeau (van eind december Tong uitsteken ) gekregen: nieuwe rijlaarzen en een nieuwe rijbroek, dus die ga ik maandag meteen maar even uitproberen. Lachen

edit: rare, bijna onleesbare zin even veranderd Knipoog

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:36

Haha, Eef, 't Zag er zó leuk uit, jij op Chimney door die bak te racen!
En dat meisje op King ook, al ging jij wel 100× beter.
Enja, volgens mij heeft bijna niemand in onze les 't echt op springen,
alleen Donja en ik wel Tong uitsteken Dus dan is't wel logisch dat 't mini hupsjes
waren... Al was dat voor Bravour ook wel handig Tong uitsteken lol

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:16

Super dat het weer zo goed ging met Rallywood zeg! Haha!

Evelien, best wel pechdagje dus...wel leuk dat je op Chimney mocht...zag er leuk uit! Haha!

Pfff...Timmie had gister ook flink het voorjaar in zn bol Haha! Hij was echt stom vervelend en deed niks anders dan bit vast pakken nek er op en keihard racen Clown Maar na 1,5 uur rijden had ik weer een lieve dressuurfjord Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:39

marleendv_88 schreef:
Pfff...Timmie had gister ook flink het voorjaar in zn bol Haha! Hij was echt stom vervelend en deed niks anders dan bit vast pakken nek er op en keihard racen Clown Maar na 1,5 uur rijden had ik weer een lieve dressuurfjord Haha!

Ghehe, Timmie helemaal afgemat Tong uitsteken . Enneh, het was ook vet leuk op Chimney Haha! . Echt een aanrader voor iedereen die niet zo goed in springen is, want hij gaat toch wel Lachen ! Ook voor degenen die wel goed zijn in springen trouwens. Nou ja. Het is dus gewoon een superleuke pony om op te springen, of je het nou kan of niet Knipoog

Hopen dat de paarden morgen niet al te veel voorjaar in hun bol hebben en dat ze niet als lammetjes gaan rondhuppelen. Ik ben niet zo bokvast volgens mij Bloos Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:04

Als de paarden morgen het voorjaar in hun bol hebben dan lig ik er af.. niemand kan een grotere pechtweek hebben dan mij. En als je denkt dat dat wel kan, probeer dan maar eens een langere lijst te maken dan mij. Whoosh!

*Mara valt van Kanjer en heeft ene gekneust stuitje plus een paar blauwe plekken
*Mara heeft de griep
*Mara krijgt een kaakstoot door een reflex van Marije
*Het konijn gaat voor zijn verjaardag dood
*Mara probeert kaas te schaven en schaaft in haar nagel
*Mara heeft enorme hoestbuien waardoor ze de hele nacht meemaakt

En dat was het volgens mij, het zal me niks verbazen als er nog véél meer bijkomt..

Hopelijk is het morgen over ( het begint in ieder geval wel goed van Economie valt uit dus heb ik een vrij banduur Haha! ) maar anders ga ik echt gillen, alles dat ik in me handen pak valt of gaat kapot of ik haal me erzelf mee open. Het zal me ook niks verbazen dat ik morgen weer op Kanjer moet, of een hengstige Islotti, een bokkende Rallywood of een opstandige Bram.. hmmm... we zullen zien Vork