Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Ilsuuuh schreef:jeeeuhjjj!!
Ik weet niet of jullie t al gehoord hebben!!
Maar ik heb vanmiddag Norf gekocht!!:D
leuk heee!;)
Cu
Norf van Laura??!!
of een andere
en als het wel die van Laura is, is dat serieus?
Maar iig gefeliciteerd!
Komt hij hier op austerlitz te staan?
FenDT schreef:Ik had vandaag wedstrijd voor de Welsh cup.. Heel vroeg opgestaan want we moesten 2 uur met de trailer rijden..De beste twee van elke categorie mogen door naar de finale voor de Welshcup op 18 Augustus in Kootwijk..
Ik heb echt super fijn gereden, Vick liep echt superEn dat was ook wel te merken aan mijn punten.. 195 in de 1e proef en 209 in de tweede proef.. Twee keer eerste van het L1, 4wp's en door naar de finale met het hoogste gemiddelde!!!!
![]()
Mijn gemiddelde was 202 en de tweede die door was naar de finale had een gemiddelde van 198.5..
Zo'n vrouw van de organisatie was helemaal enthousiast over dat ik als enige Welsh COB die meedeed zo goed had gereden enzo en nou wil ze een stukje over mij en Vick in het clubblad van de Welsh vereniging schrijven.. Ze gaat ons van de week een keer bellen en dan kom ik met foto en al in dat blaadje.. erggg.. hihihihihi
Ilsuuuh schreef:Norf van Laura??!!
of een andere
Maar iig gefeliciteerd!
jaa norf van laura!!!
hij blijft zoiezoo op austerlitzz staan!!
rhijnauwen schreef:Ilsuuuh schreef:Norf van Laura??!!
of een andere
Maar iig gefeliciteerd!
jaa norf van laura!!!
hij blijft zoiezoo op austerlitzz staan!!
is het die grote witte? of heb ik nu de verkeerde voor me?
FenDT schreef:Het is idd echt veel beter voor Norf..Hahah dat wordt inderdaad lekker poetsen en schrobben Ils
Ilsuuuh schreef:nou dat kon je wel merken schijnt,, ze deed er niet veel meer mee...
ze heeft t iig niet gezegt op stal.. (k wist t al wel een tijdjee!!)
FenDT schreef:Ze liet hem gewoon drie dagen achter elkaar op stal staan en dan zei ze tegen haar ouders dat ze had gereden.......
rhijnauwen schreef:en er zijn zoveel mensen die een eigen paard of pony willen hebben, dat doe je toch niet!arm dier! Gelukkig heb jij hem nu Ilse, heel veel plezier met je witje (je kunt je lol nog op, dat wordt poetsen! Ik heb ook een witte....)
lieziej schreef:Oow! Meestal is het Sissi die Norf opfokt... Maar ja.. Ben ik er een keertje niet, is het ook al weer neit goed!
Wel goed dat het wel weer gaat...
Al enig idee hoelang je neit mag rijden?
lieziej schreef:Ik heb trouwens wat fotos nog van gisteren, omdat dat ook een regel is hier.. xD Zal ik ze in een link zetten?