Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nonixjuh schreef:Cyrilletje, wij gaan 20 juli weg. maar nanny had idd graag gewild dat wij nog een weekend langer bleven, maar dan hebben wij helaas geen vervoer terug. ( en of ginouque dat weekend kan is ook maar de vraag)
nonixjuh schreef:Cyrilletje, wij gaan 20 juli weg. maar nanny had idd graag gewild dat wij nog een weekend langer bleven, maar dan hebben wij helaas geen vervoer terug. ( en of ginouque dat weekend kan is ook maar de vraag)
Fielychi schreef:fammiie_x: dan moet je even bellen als je het zeker wilt weten.
Fammiie_x schreef:ruth91 schreef:ik zal voor je kijken hoor
was ik zowieso al van plan want miss had ik t wel niet goed gezienen ik zal het doorgeven als het er niet goed staat
ik heb daar geen pc waar ik op kan dus kan ik zaterdag pas weer reagerenmaar ga idd morge weg..
Okee
Heel erg bedankt alvast
Cyrilletje schreef:fjordnina schreef:Op manege Kikkert staat toch ook de grijze dekhengst Briggen?
Weet iemand of hij ook merries van buitenaf dekt?
Die staat iig niet op manege Kikkert...![]()
Maar Kikkert is een erg bekende naam op Texel. Misschien bij een ander bedrijf/particulier dat ook Kikkert heet?
Lisa91 schreef:Vroeger toen wij op vakantie gingen op Texel reed ik daar ook altijd
Ik ging toen geloof ik altijd op Alwin, Elfi of Doolittle. Zijn die er nog?
I_Moondance schreef:is het zo druk dan?