Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:Jippie ik ben nu al klaar met mn practicum.
We hebben slijm gemaakt en siliconen :S
johnvt schreef:Heb ik weer, kom ik dat ziekenhuis voor die bult weg te laten halen veteld dat mens doodleuk dit doen de volgende keer, ik hoezo de volgende keer. Kun je toch glijk ff doen als het maar een half uurtje werk is, nee dit was een consult om te kijken en over een maand halen we het weg.
Heb nu dus een afspraak staan voor 5 april.
Lekker gaat dat zeg
AnitaJoeri schreef:johnvt schreef:Heb ik weer, kom ik dat ziekenhuis voor die bult weg te laten halen veteld dat mens doodleuk dit doen de volgende keer, ik hoezo de volgende keer. Kun je toch glijk ff doen als het maar een half uurtje werk is, nee dit was een consult om te kijken en over een maand halen we het weg.
Heb nu dus een afspraak staan voor 5 april.
Lekker gaat dat zeg
nou lekker is dat en ik maar aan Nous vragen hoe het met johnnie is pffffffffffff
vera23 schreef:schiet lekker op maar niet heus
doppie45 schreef:Er staan twee veulens met een luchtweg infectie,beetje snotneus dus.
Absoluut geen droes volgens de V.A
droes wil je ook niet hebben op een opfokstal!
AnitaJoeri schreef:dan weet je in iedergeval zeker dat ze het eruithalen
inderdaad.
Kijk dan maar of je bakkie ff moet sproeien voor de les vanavond.
johnvt schreef:AnitaJoeri schreef:dan weet je in iedergeval zeker dat ze het eruithalen
inderdaad.
Kijk dan maar of je bakkie ff moet sproeien voor de les vanavond.
Denk wel dat het nodig is
en met Bizzie wandelen
Binar schreef:Balen Johnie![]()
Maar kun je nog wel mooi vandaag ff Ko'tje uitmestenen met Bizzie wandelen

Maar ik heb heerlijk in de bak gereden.. was wel een windje maar die was goed te doen.. Verder niet veel te melden vandaag!
.. hij zat zo te kijken hihi maar ik wist het niet zeker kwam me wel lichtelijk bekend voor
.Na eerst wat door de onzin van mijn stalgenoten te hebben gebladerd...
amandaaa schreef:Hey Sjon wel vervelend dat je zolang moet wachten!
Anous wil Xeen nu ook bij de Diddle fanclub? Als dat zo is is het al het tweede lid!!!!
Citaat:@Karin: mag ik af en toe Blando bij Moonie los gooien?