Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iris1702 schreef:Erg leuk!!
Een erg actieve fjord mag ik wel zeggen!!
Hij was trouwens s'nachts nog ontsnapt... stond hij bij de caravans te eten de hele nacht!! hahaha Werden s'ochtens wakker van gekraak en hoefijzers... Had ik s'nachts ook al gehoord maar zag niet in het donker... s'ochtends wel en daar stond tobbe dus te ontbijten hahaha
. ene keer de hengstjes, ander keer kippen, enz. En nu Tobbe
Lienek schreef:Ik ga op 15 juli er naar toe met mijn eigen pony.
Zijn er meer mensen die dan gaan?
Zijn er wel meerderen in die leeftijd?
Die lagen inderdaad verschrikelijk. Ik heb de mazzel dat ik tijdens ponykamp verschijnlijk in echt bed op zolder mag slapen aangezien ik de enige jonge ben. Al is aan de andere kant wel gezeliger in de carvens. Joram schreef:12 augustus ben ik er wel, maar ik ga dan wel mee met de 4 daagse trektocht die de 13de begint.
Heeft iemand al mailtje gehad met de extra informatie over trektocht ?
Kitty had me toen de tijd verteld dat ze nog mailtje zou sturen met nog wat belangrijke informatie over trekt tocht. Zo vraag ik me onder ander af of je ook bord + bestek mee moet nemen en om hoe laat we de eerste dag worden verwacht.
Hihi, wie had nog over de bedden van in de carvensDie lagen inderdaad verschrikelijk. Ik heb de mazzel dat ik tijdens ponykamp verschijnlijk in echt bed op zolder mag slapen aangezien ik de enige jonge ben. Al is aan de andere kant wel gezeliger in de carvens.

priscilla schreef:Gaan idd best veel bokkers maar vooral oudere bokkers volgens mij.. mIjn dochtertje is negen nu..Zijn er wel meerderen in die leeftijd?
11 en 12 wel

)
_mistique_ schreef:Ik heb geen probleem gehad met de bedden hoor!en ik heb nog wel rugklachten
nee bestek,borden,beker enzo hef je niet mee te nemen.
Mandarijn schreef:Ik ben een paar jaar geleden hier op ponykamp geweest, reed toen op Tobbe en op Scarlet (ofzo)
Vond het toen wel leuk daar, maar het was voor mij niet voor herhaling vatbaar

? Yannuh schreef:_mistique_ schreef:Ik heb geen probleem gehad met de bedden hoor!en ik heb nog wel rugklachten
nee bestek,borden,beker enzo hef je niet mee te nemen.
En een tent? Moet je die meenemen?

_mistique_ schreef:Mandarijn schreef:Ik ben een paar jaar geleden hier op ponykamp geweest, reed toen op Tobbe en op Scarlet (ofzo)
Vond het toen wel leuk daar, maar het was voor mij niet voor herhaling vatbaar
Tobbe
waarom niet als ik vragen mag?

)
_mistique_ schreef:leuk
ik ben er dan ook
van 30 juli t/m 24(?) augustus ben ik er