Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RftExHCB schreef:Dat je vlooien hebt kel!![]()
![]()
Ennuh Mariekie Piekie, met carmen gaat alles hardstikke goed dus dat SCHANDALIG valt ook wel mee
mariekie schreef:RftExHCB schreef:Dat je vlooien hebt kel!![]()
![]()
Ennuh Mariekie Piekie, met carmen gaat alles hardstikke goed dus dat SCHANDALIG valt ook wel mee
Mariekie PiekieUhhm
Ow jah weet je wel hoe oud dat beessie al is
Laat ook maar![]()
Als ik het geld ervoor had, had ik ze allang weggekocht daar..
Nikita16 schreef:Heey..
Ik ben nog nooit op Barendrecht geweest..
Maar ik kom er wel haast elke dag langs op het paard![]()
Ik heb niet zo veel leuke verhalenen erover gehoord en dan ging het vaak vooral over Bobby ofsow..
RftExHCB schreef:Nikita16 schreef:Heey..
Ik ben nog nooit op Barendrecht geweest..
Maar ik kom er wel haast elke dag langs op het paard![]()
Ik heb niet zo veel leuke verhalenen erover gehoord en dan ging het vaak vooral over Bobby ofsow..
Is dat Odessa die van Ellen was? Ik vind het echt een heel leuk paard!
Citaat:@ Nikita: iedereen heeft problemen met bobby geloof ik haha. Tenminste zo komt het altijd op mij over.
Smartiej schreef:Ik heb overal gezocht, en bijna alle topics over HCB zijn gesloten. Nogal veel disscusies over hoe goed of hoe slecht de manege is enzo... maar ik vond het dus maar tijd om gewoon een topic voor de mensen die er hebben gereden of rijden te openen. Tuurlijk kan je gewoon je mening geven, en dan vind ik niet dat mensen daartegenin moeten gaan. Geen disscussies daarover, er zijn er al genoeg.
kenny4ever schreef:met gwenn gaat het super en met dr veulen al helemaal! Gilliam is nu al echt een grote stoere hengst aan het worden.
mariekie schreef:Ik heb op Filip Dros gereden en toen Gerda het overnam gelij opgestapt en ben blij toe.
Mn lieffie was Carmen![]()
Dat dat beesie nog niet naar een rust huis isschandalig