Ik ben op SJ (nog) niet gevallen
Ik ga in het nieuwe jaar echt beginnen met lessen.
Het is me goed bevallen tijdens mn stage en ik vind de paarden ook leuk..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb het gewoon naar je zin
Sap schreef:
Ik ben op SJ (nog) niet gevallen![]()

chanty schreef:IK rij zelf niet op Stal JAsper, maar be er 1 keer geweest met een kinderpartijtje(heel lang geleden). IK vond het daar nog al saai heel veel regls enz. IK zal dus ook niet gauw naar Stal JAsper gaan!! Rij dop een andere manege en heb het er super naar em zin.. IK hoor af en toe ook niet zulke goede verhalen over Stal Jasper.. Er zijn een aantal mensen bij ons op stal dei daar hebben gereden maar die zijn nu bij on somdat ze ze het lesgeven heel slecht vinden!! Heb ook gehoord dat er best we veel van afvallen op Stal Jasper..(dat heb ik van een kennis en die is dokter) Maar ik vin dat iedereen recht heeft op een eigen mening hierover..
Je mag best wel veel. (Of veel niet
) Ik heb het ook naar mijn zin daar, veel paarden, GOEDE lessen, dus weet niet uit welk oertijd jij komt.
Maarja, het ligt een beetje aan de buien van die paarden. Laatste x van Tijm: Zoo, die kan hoog bokken 
kooslover schreef:Als het goed is tot het einde van het schooljaar.
Nog tips?

wat ik gehoord heb van d'r ex-verzorgster zou ze daar als manegepony komen en inderdaad nog een tijdje op proef.
weet wel dat hij d'r ook deed, maar iemand anders ook zo af en toe.