Maaaaj.
Ik ben echt godsetyfus brak, niet normaal 
Was wel té mooie avond, we sliepen dus in 't huis van Tessel, dus wij daarheen, kijken of er huisgenootjes thuis waren.
Nou alles leeg, dus wij daar indrinken enzo, eem op 't balkon roken, wou ik de deur dicht doen van het balkon, ruk ik zo'n stang eraf 
Nou toen gingen we weg, zijn we echt overal geweest, toen in het Feest, was te mooi. Was ik met een vriendin aan het dansen tegen aan deur aan ofzo, daar helemaal achter bij de bar, vliegt ineens de deur open van de nooduitgang, liggen wij daar buiten 
Nou heeeeeeeeelemaal gekte natuurlijk, toen gingen we eem Linda en Felien en Anne opzoeken, was ook mooi.
En toen heb ik prongeluk m'n nummer aan 2 kerels gegeven want die zaten vet rare dingen te zeggen de hele tijd enzo 
Nou nu word ik dus gestalkt.
En toen ging ik in het Duits aan iemand vragen of die wist waar een karaoke bar was
hahahaha en dat was vet mooi.
En er was geen wc papier in dat huis, dus gingen we dat jatten uit café's, dikke wc rol onder je jas enzo
Te mooi.
En toen op terugweg gingen we om 5 uur weg, EN HALF 7 KWAMEN WE PAS AAN 
Dik verdwaald, en er zaten kerels op een stoepje en daar gingen we eem bij zitten want m'n schoenen deden zeer.
Hahahahahah en toen hadden we geen ontbijt. Was het bij jou ook leuk Annert?