kom je er ook vaak?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kom je er ook vaak??
Snoekiej schreef:gewoon over zo'n kruiptunnel heen springen, over een zeil lopen, onder sliertjes door. tussen 2 hindernissen door met dekens erop..

xxJuStMixx schreef:Snoekiej schreef:gewoon over zo'n kruiptunnel heen springen, over een zeil lopen, onder sliertjes door. tussen 2 hindernissen door met dekens erop..
maar ga je dat ook doen als je jongerentrktocht doet??
dat doe je in 1 van de de dagen voor je vertrekt
tess_iej schreef:Hallo iedereen, ik ga dit jaar ook in week 1 ( 1 t/m 7 juli) zijn er nog meer mensen die dan gaan?

xxJuStMixx schreef:ga jij ook? zoja in welke week?
moet alleen nog even kijken
( heb nog niet ingeschreven, moet eerst nog even al mn cijfers afwachtend
(tot nutoe wel super goed
trouwens)) ik ga iig in 1 van de 1e 3 weken
1234 schreef:xxJuStMixx schreef:ga jij ook? zoja in welke week?
ik denk dat ik wel gamoet alleen nog even kijken
![]()
,, dus dan zouden we misschien bij elkaar komen,., ik heb me al aangemeld,. dus hoef niet af te wachten hoe het op school gaat., (wat overigens ook heel goed gaat
)
,.. 
1234 schreef:xxJuStMixx schreef:ga jij ook? zoja in welke week?
ik denk dat ik wel gamoet alleen nog even kijken
![]()
,, dus dan zouden we misschien bij elkaar komen,., ik heb me al aangemeld,. dus hoef niet af te wachten hoe het op school gaat., (wat overigens ook heel goed gaat
)
,..
moet alleen nog ff kijken of mn vriendin ook weer mag en in welke week haar het beste uit komt
Maar msschien dat ik ook in de 3e week ga...
tess_iej schreef:HELder: mag ik vragen wat je echte naam is?
,, je moet gewoon maar kijken wat jou t best uit komt hoor!
je moet nou niet perse in week 3 gaan,. ik ben trouwens ook met een vriendin dus zoiezo niet alleen 
maar misschien dat ik toevallig ook in week 3 kom ...
1234 schreef:whahah weet ikmaar misschien dat ik toevallig ook in week 3 kom ...
![]()
![]()
maar ik mag dit jaar denk ik niet, ga dit jaar in amerika met mijn gezin hopen paardjes te huren voor een dag! en ben 15, dat mag toch met dat kamp? groetjesss
,, dat rijd ook best wel lekker trouwens,.