Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:12

Denk dat de fanatieke mensen op zondag nog liggen te slapen Haha! Ik duim voor je dat er niemand in de andere bak rijd. Of anders zou je even moeten vragen of het ok is dat je haar losgooit. Voor die paard foto's kan iemand wel even wachten hoor.

Wel grappig van die Schumiegirl. Alleen weer typisch dat er commentaar komt op dat stopje. Hoe bedoel je voorspelbaar Slapen En daarbij weet Eef heus wel waar ze mee bezig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:12

Whooooooa we zitten aan de 6!!!!!!!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:14

Ik hoop dat alle fanatiekelingen nog op 1 oor liggen, of naar de kerk gaan...

Ze stuurde me trouwens ook nog 't topic door via pb, vond ik wel grappig, was inderdaad wel benieuwd. Volgens mij werd er na de uitleg wel positief gereageerd, mss hadden ze 't idee dat ze de halve les aan 't fencen was ofzo? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:15

Miss_Montana schreef:
Whooooooa we zitten aan de 6!!!!!!!!!!

Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:19

Oh, fence jij dan nooit bij Eef Clown Hahaha! Dat zou wel een beetje raar zijn om tijdens een proefles al enorme stops te doen. Vind het gewoon stom dat er meteen weer van het slechte uitgegaan word.

Maar zowiezo, het gaat nu over die Thorretje en over shanks. Ik heb maar even om uitleg gevraagd want ik snap et niet meer!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:21

Tuuurlijk wel, elke les, ik ben ondertussen al een jaar westernruiter he, mag dan wel... Clown

Tsja, 't gaat nu weer over wat anders idd, niet onze zaak dat zij bij d'r eerste les met shanks heeft gereden, gaat over de profles van schumiegirl!

Ik ga nu ff eten btw Tong uitsteken , dagjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:28

Vooral met Charming kan je lekker fencen he? Hahaha Haha!
Idd, het ging over de proefles maar men ging over wat anders praten. Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig dus ik ben even door gaan vragen Tong uitsteken

Eet smakkielijk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:53

Haha ik vrees dat Charm dan door 't hek gaat... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:42

Hmm, we kunnen het altijd eens proberen Haha! Denk alleen niet dat Charm mee gaat werken? Charming: "Fencen? Ga lekker zelf op dat hek afrennen ja!"

Wel grappig van die Schumiegirl, ze vond het zo leuk dat ze vandaag al in de groepsles mee wilde doen! Volgens mij is dat een blijvertje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:19

Wat is het stil op bokt zeg! Ik zit al een tijd overal en nergens te kijken, maar nergens zijn leuke onderwerpen te vinden en er zijn maar weinig mensen online Verdrietig Op TV is ook al niet veel spannends te zien, spelletje doen heeft niet veel zin in je eentje. Hmmm hopen dat iedereen zo weer online komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:22

It's oh so quiet, shhh, shh. It's ooh soo still, shhh, shh. It's oh so quiet, and so peacefull to me...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:12

Haha sorry, zit op m´n werk. Tong uitsteken

Denk ook dat die schumiegirl een blijvertje is, kreeg net een pb en ze kan amper wachten tot volgende week. Tong uitsteken Maarja ´t is natuurlijk ook wel heel leuk op Starnmeer he. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:14

Heej! Daar ben je eindelijk! Balen dat je moet werken op vrijdagavond Ja

Echt grappig dat ze een pb'tje stuurde. Ze wilde idd al bellen om te rijden maar ze was verkouden ofzo. Ze zat in het andere topic al helemaal in spanning over op wie ze mocht Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:16

Tsja, Stees moet toch eten he. Clown Gelukkig mag ik in de pauze wel even bokken.

Ze wou hier trouwens reageren maar ze had nog niet genoeg posts, ook gemeen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:22

Gelukkig, dan kan Stees na vanavond haar buikje weer helemaal rond eten Ja

Hahaha dan moet ze nog eeeven doorposten! Tong uitsteken Wat een vreemde regeling is dat eigenlijk he? Dat je met weinig posts niet hier mag komen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:32

Haha ja, maar ik denk dat ze gewoon niet willen dat iemand hier komt om alleen maar slap te banketstaaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:17

Mogguh!

Whaah ik zit echt in spanning, ik wil een hoofdstelletje kopen en ben gisteravond met 50ct overboden. Ben van plan om vlak voor 10u, als het gesloten word, snel weer te overbieden in de hoop dat die bokker nog niet online is. Ben altijd zo zenuwachtig daarvoor, ik heb echt een rothekel aan bieden met tijdslimiet. Ik weet in elk geval 1 ding, dat doe ik niet meer .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:18

Ohja, ik ga trouwens zometeen naar familie aan de andere kant van het land dus het kan zijn dat ik je niet meer spreek vandaag Verdrietig

*zit nog steeds angstig naar de klok te kijken terwijl de minuten langzaam voorbij tikken*

Het zal toch ooit wel 10u worden he?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:35

Pas 09.35, the horror, the horror!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:50

Pfoe 09.50! Ja, het word toch nog 10u vandaag!

Ohja, jij bent natuurlijk bij paardrijden Tong uitsteken Was ik helemaal vergeten. Laat je weten hoe de les was gegaan? En tegen Stees zeggen dat ze vroeg naar bed moet want we willen geen pony met wallen onder haar ogen morgen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:07

Jeeeeeuuuhh! Ik heb het hoofdstel Haha!

Maar ik ga echt noooit meer bieden, veel te veel stress Boos! Ik kan er gewoon niet tegen, tegen dat wachten en kijken of iemand overboden heeft. Brrr...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 13:02

Haha gefeli, lijkt me erg stressvol dat bieden. Les ging lekker vandaag, heb stiekem m'n roze peesjes geprobeerd bij Charm, vreemd genoeg passen ze. Tong uitsteken

Ik zal Stees vandaag lekker vroeg naar bed brengen. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:38

Haha Bo, waar had je geboden dan? Ik bied vaker mee via Ebay of zo, die kick van het bieden is juist leuk! Je moet alleen wel heel stevig in je schoenen staan, anders laat je je nog weleens meeslepen in de hitte van het bieden...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:47

Naar wat ik heb begrepen in een topic op bokt, bieden is niet voor mij weggelegd, veel te stressgevoelig... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:49

Op bokt is er ook niets aan...Haha!