Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

debsterr

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:52

0ohh wij waren er in juni een weekend,, maar toen was het helemaal niks meer in denk dat ze met de gemeente in konklaaf zijn geweest en dat het weer un kuil was geworden want bij ons was het net een recht stuk maar de 1e keer was het wel een echte kuil dat was egt zo gaaf alleen die steentjes daar als je zo hard galoopperd doet echt zoo veel pijn Lachen

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 20:59

pollew0p schreef:
0ohh wij waren er in juni een weekend,, maar toen was het helemaal niks meer in denk dat ze met de gemeente in konklaaf zijn geweest en dat het weer un kuil was geworden want bij ons was het net een recht stuk maar de 1e keer was het wel een echte kuil dat was egt zo gaaf alleen die steentjes daar als je zo hard galoopperd doet echt zoo veel pijn Lachen

Ooh oké. Knipoog

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 01:29

Ow grappig 2 jaar geleden ben ik hier heen geweest met mijn vriendin. Haar 2 paardjes mee was heel
leuk. De bosridjes waren geweldig evenals de omgeving! Ja ik heb nog een cd liggen hier Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:25

Maxielover schreef:

@ floorsil : Ik heb weleens over Elisabeth gehoord, maar ze is er idd niet meer. Mss zegt Margiet je wat ? Die is nu ook weg. En Elsbeth, die woonde in een bungalow daar en werkte op de manege, maar ze kreeg ruzie en nu is ze daar weg helaas.Huilen Mijn hartsvriendin kent haar heel goed (al 10 jaar ofzo) en toen we daar waren zijn we bij haar op bezoek geweest (toen woonde ze nog in de bungalow). Elsbeth heeft een aantal Arabieren waarmee ze fokt, kijk maar op www.zjakuba-arabians.nl dat zijn haar paarden. Knipoog Nu is Femke er als leiding, en nog iemand (ik ben ff haar naam kwijt). En natuurlijk Hens, Fenneke, Hendrik en de vrouw van Hens (ik weet niet meer hoe ze heet) er ook nog altijd !! Pling

elsbeth heeft toen nog haar pink gebroken op mijn pony. Ik had een springpony en daar op ging zei ook de wedstrijd springen en met de dressuur wedstrijd had ik gewonnen met haar paard Haha!
voor mij is het ook al weer 9 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
Ik heb me daar altijd wel vermaakt en kon het erg goed vinden met hens hendrik en zelfs met fenneke, vond fenneke wel een lieve vrouw! ik was ton 12 en werd telefonisch lastig gevallen door een vrouw van 35 en hun hebben mij daar toen mee geholpen zat altijd met de leiding en fenneke in de keuken

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:42

Ik ben vroeger ook op ponykamp geweest bij Meenderinkboer. Van 1984 t/m 1988. daarna heb ik er vanaf 1990 tot ong.1995 regelmatig geholpen. In de weekenden en vakanties was ik er altijd wel te vinden.
@toptoys: de Romeo die jij bedoelt is een andere dan die er nu nog is Knipoog . Die eerste was echt een gaaf beest! Heb er nog wel foto's van.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 18:49

inkie1 schreef:
Ik ben vroeger ook op ponykamp geweest bij Meenderinkboer. Van 1984 t/m 1988. daarna heb ik er vanaf 1990 tot ong.1995 regelmatig geholpen. In de weekenden en vakanties was ik er altijd wel te vinden.
@toptoys: de Romeo die jij bedoelt is een andere dan die er nu nog is Knipoog . Die eerste was echt een gaaf beest! Heb er nog wel foto's van.

Hey, zou je mss wat foto's willen plaatsen die je er nog van hebt ? Pling

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:22

Met wat foto's bedoelde ik een album of 4 a 5 Haha! . Weet niet of je voorkeur hebt voor bepaalde paarden/pony's? Misschien heb ik die dan wel. Anders scan ik er gewoon maar wat in.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:57

Haha, laat maar gewoon wat zien van wat er nu nog is. Clown Ik zal wel wat noemen :

Norica, Fabiola, Igor Vos, Igor M, Bruno, Apollo, Arabel, Bianca, William, Asterix, Obelix, Binky, Manolito, Marino, Beauty, Misty, Nandor, Daisy, Casper, Chevalie, Sylvester, enz. Knipoog

Euhm, hoe heet dat hele oude, slome, brave vos pony'tje met bles ook alweer (niet Chevalie) ? Nagelbijten / Gniffelen

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:34

Foto's van paarden van nu heb ik niet, wel van 20 jaar terug. Ik heb er al wat uitgezocht, ze worden nu gescant. Morgen zal ik ze erop zetten.

En dat ponytje, bedoel je Vico? Was vroeger een hele snelle pony, en een super springer.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 22:59

inkie1 schreef:
Foto's van paarden van nu heb ik niet, wel van 20 jaar terug. Ik heb er al wat uitgezocht, ze worden nu gescant. Morgen zal ik ze erop zetten.

En dat ponytje, bedoel je Vico? Was vroeger een hele snelle pony, en een super springer.

Ooh das jammer... Scheve mond Maar ik bedoelde Vico'tje idd !! Dat is nu de beginnerspony daar, alle ukkepukkies rijden op hem... Lovers

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:24

Ik heb de foto's ff in een apart topic geplaats. Hier kun je ze vinden: viewtopic.php?f=53&t=682625

Wie weet zie je toch nog wat bekends Knipoog

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 18:03

inkie1 schreef:
Ik heb de foto's ff in een apart topic geplaats. Hier kun je ze vinden: viewtopic.php?f=53&t=682625

Wie weet zie je toch nog wat bekends Knipoog

Jaaaa hoor, Bolero'tjah !!!! Haha! Heb ik nog op gereden van de zomer, dan moet hij nu dus al ruim in de 20 zijn... Ja Was Edison er toen ook al ? Die is toch ook wel een jaartje of 20 denk ik, dat is mijn schatje !!! Lovers

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:22

ik ben er 7 jaar lang op rij geweest. Clown

begonnen op bruno toen ik nog heel klein was.. aaaaghh Haha!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:52

Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest toen ik 11 was geloof en toen ik 12 was. Vond het toen zo leuk dat ik dit jaar (nu 17 jaar)weer ben geweest samen met lovestobias_ en kiko. Dit was in de week dat de belgen er ook waren. Zaten wel wat irritante tussen maar ook heel veel gezellige! Zit er over te denken om volgend jaar weer te gaan.

Vroeger reed ik altijd op Apollo heb ook niet op een ander gereden behalve Apollo en een stukje dagrit op Isabella. Dit jaar heb ik ons eigen paard meegenomen Lachen.

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:20

_Lot_ schreef:
Dit was in de week dat de belgen er ook waren. Zaten wel wat irritante tussen maar ook heel veel gezellige! Zit er over te denken om volgend jaar weer te gaan.

Haha vorig jaar zaten wij ook in de week met de belgen (eerste week) maar ik heb echt zooo gelachen met die belgen, echt geweldig Haha!
Was er toevallig een jongensbeld, genaamd Fredric (ofzo)? Tong uitsteken En een meisjesbelg, BIEB Haha! ?

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:59

Ben er ook 2 jaar geweest! Haha! Reed toen telkens op Valencia.. kent niemand Valen? Schijnt een hele oude pony te zijn...

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 23:00

MilkaFan schreef:
Ben er ook 2 jaar geweest! Haha! Reed toen telkens op Valencia.. kent niemand Valen? Schijnt een hele oude pony te zijn...

Hey, Valencia ken ik wel ja. Dat is die dikke witte pony (Welshje oid), een krengetje. Haha! Hoe lang geleden was jij er dan ? Knipoog

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:55

Ahh dat krengerige valt wel mee Knipoog M'n vriendin heeft vorig jaar op haar gereden, ze is in de stal wel happerig enzo, maar wel snel Duivel

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 15:33

Sofionna schreef:
Ahh dat krengerige valt wel mee Knipoog M'n vriendin heeft vorig jaar op haar gereden, ze is in de stal wel happerig enzo, maar wel snel Duivel

Haha, ja !! Clown Toen ik er van de zomer was reed ze een keer bij mij mee in de les, ik zat op een groot paard (Mirakel als ik me niet vergis...). Knipoog Telkens als ik achter haar reed ging ze heel gemeen met haar oren plat achterom kijken, haha !! Haha! Bitchie... Schijnheilig

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:58

inkie1 schreef:

Vico is nu nog steeds snel! Hij word wel als beginnerspony gebruikt, maar een beetje iets meer dan beginnende ruiter kan der een behoorlijk sprintje mee trekken!

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:00

MilkaFan schreef:

Valencia is nu bijna wit! Ik heb een foto van haar en Danny toen ze nog echt grijs was! Moet je voorstellen dat ze toen nog jong was!
Van de zomer heb ik Valencia moeten poetsen, maar dat is iets was ik echt nooit meer doe Schijnheilig Geef mij Omona maar om te poetsen Tong uitsteken

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:02

Ohw ja.. DRINGENDE OPROEP!!!
Heeft er nog iemand foto's van Danny? De voskleurige merrie die bij de pony's stond.

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:22

Fritsiej schreef:
Ohw ja.. DRINGENDE OPROEP!!!
Heeft er nog iemand foto's van Danny? De voskleurige merrie die bij de pony's stond.

Ik zal ff kijken, als ik wat vind zet ik die wel in het fototopic van Meendrinkboer Knipoog

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:33

Maxielover schreef:
Norica, Fabiola, Igor Vos, Igor M, Bruno, Apollo, Arabel, Bianca, William, Asterix, Obelix, Binky, Manolito, Marino, Beauty, Misty, Nandor, Daisy, Casper, Chevalie, Sylvester, enz. Knipoog

*wervelwind
*turbo
*nicky
*bianca
*rodi
*radja
*rakker
*vosje

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:34

Maar die staan er nu toch niet meer..