Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pollew0p schreef:0ohh wij waren er in juni een weekend,, maar toen was het helemaal niks meer in denk dat ze met de gemeente in konklaaf zijn geweest en dat het weer un kuil was geworden want bij ons was het net een recht stuk maar de 1e keer was het wel een echte kuil dat was egt zo gaaf alleen die steentjes daar als je zo hard galoopperd doet echt zoo veel pijn
Maxielover schreef:
@ floorsil : Ik heb weleens over Elisabeth gehoord, maar ze is er idd niet meer. Mss zegt Margiet je wat ? Die is nu ook weg. En Elsbeth, die woonde in een bungalow daar en werkte op de manege, maar ze kreeg ruzie en nu is ze daar weg helaas.Mijn hartsvriendin kent haar heel goed (al 10 jaar ofzo) en toen we daar waren zijn we bij haar op bezoek geweest (toen woonde ze nog in de bungalow). Elsbeth heeft een aantal Arabieren waarmee ze fokt, kijk maar op www.zjakuba-arabians.nl dat zijn haar paarden.
Nu is Femke er als leiding, en nog iemand (ik ben ff haar naam kwijt). En natuurlijk Hens, Fenneke, Hendrik en de vrouw van Hens (ik weet niet meer hoe ze heet) er ook nog altijd !!
inkie1 schreef:Ik ben vroeger ook op ponykamp geweest bij Meenderinkboer. Van 1984 t/m 1988. daarna heb ik er vanaf 1990 tot ong.1995 regelmatig geholpen. In de weekenden en vakanties was ik er altijd wel te vinden.
@toptoys: de Romeo die jij bedoelt is een andere dan die er nu nog is. Die eerste was echt een gaaf beest! Heb er nog wel foto's van.
inkie1 schreef:Foto's van paarden van nu heb ik niet, wel van 20 jaar terug. Ik heb er al wat uitgezocht, ze worden nu gescant. Morgen zal ik ze erop zetten.
En dat ponytje, bedoel je Vico? Was vroeger een hele snelle pony, en een super springer.
inkie1 schreef:Ik heb de foto's ff in een apart topic geplaats. Hier kun je ze vinden: viewtopic.php?f=53&t=682625
Wie weet zie je toch nog wat bekends
_Lot_ schreef:Dit was in de week dat de belgen er ook waren. Zaten wel wat irritante tussen maar ook heel veel gezellige! Zit er over te denken om volgend jaar weer te gaan.
MilkaFan schreef:Ben er ook 2 jaar geweest!Reed toen telkens op Valencia.. kent niemand Valen? Schijnt een hele oude pony te zijn...
Sofionna schreef:Ahh dat krengerige valt wel meeM'n vriendin heeft vorig jaar op haar gereden, ze is in de stal wel happerig enzo, maar wel snel
inkie1 schreef:Foto's van paarden van nu heb ik niet, wel van 20 jaar terug. Ik heb er al wat uitgezocht, ze worden nu gescant. Morgen zal ik ze erop zetten.
En dat ponytje, bedoel je Vico? Was vroeger een hele snelle pony, en een super springer.
MilkaFan schreef:Ben er ook 2 jaar geweest!Reed toen telkens op Valencia.. kent niemand Valen? Schijnt een hele oude pony te zijn...
Fritsiej schreef:Ohw ja.. DRINGENDE OPROEP!!!
Heeft er nog iemand foto's van Danny? De voskleurige merrie die bij de pony's stond.
Maxielover schreef:Norica, Fabiola, Igor Vos, Igor M, Bruno, Apollo, Arabel, Bianca, William, Asterix, Obelix, Binky, Manolito, Marino, Beauty, Misty, Nandor, Daisy, Casper, Chevalie, Sylvester, enz.