stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:07

Ciny en Esmee organiseren wel vaker dat soort dingen, zeker als je vraagt of ze weer iets doen. Ondanks dat we erg gelachen hebben om ze nadat ze weggingen en na 2 dagen al terug waren! Zijn we wel blij dat ze er weer zijn!
We hebben laatst bij mij gebbqt met Daan Anky, Jo, Bren en hun, was erg gezellig want je kan echt wel lachen met ze.
Ben benieuwd met at voor paard Esmee terug komt. Oh die komt dan vast wel weer daar staan denk je niet? Leuk! Opgelost t mysterie vd lege stal hahahahahah

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:09

[quote="Dabo"
Maar eerst de BBQ!
[/quote]

Ik hoop dat t weer mee werkt.... Heb er wel zin in! Gezelig.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:16

ik kon steeds niet betalen omdat ik zo lng ziek ben geweest Verdrietig hoop dat ik nog mee mag doen! Gaat iedereen van hier?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:29

Daan en Anky in elk geval wel en Ellen ook denk ik, toch Ellen? En Jo ook. Bel ze anders even of je nog mee kan doen... ik denk t wel heb zelf ook net betaald vd week of vorig weekend. Wel gezellig als je mee kan doen!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:31

jaa zit alleen met vervoer dus laat i kdaar maar eerst over na gaan denken is het op een zaterdag of een zondag?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:12

Azzaro schreef:
jaa zit alleen met vervoer dus laat i kdaar maar eerst over na gaan denken is het op een zaterdag of een zondag?

Ja echt wel een probleem, dat vervoer! En je woont ook bij niemand in de buurt..... oliebol zeg! HAhahahahaha doos dat je bent. Ik schop je er wel ergens uit in Purmereutel hahahaha. Problemen zijn er om op te lossen Willemijn, toch?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:18

Jaah, ik ben er ook, met 2 personen. Nichtje Nadine gaat waarschijnlijk mee, en anders die man van me. (90%kans dat Nadine meegaat) Haha! Haha!

BBQ is toch op ehm.. zaterdag..? Over 2 weken toch? de 26ste?

Tijdje terug hadden Cindy en Esmee ook een schrikparcours georganiseerd.. Jammer dat er bijna niemand was. Cindy was er, Esmee, en ik. Later kwam Brenda ook nog. Het was heel leuk, en spannend voor de knollies. Maar je kan rustig zeggen dat Bella 'gewonnen' had. hahaha, die konden we zelfs inpakken in van dat oranje bouwzeil! (ik heb gewoon een top-knol!) Haha! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:21

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Met zijn 4-en op dat kleine stukje Verward

Ik sta prima waar ik sta maar misschien wil mijn buurvrouw Nel wel verhuizen Haha! Tong uitsteken

Opzouten met die tr***** die moet ik echt niet hebben in onze straat!

Nou Shir dat begrijp ik nou niet Verward Hoe komt dat nou Verward *LOL* aardige buuv hoor Nagelbijten / Gniffelen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:24

haha lekker annemiek! Oke shir zoui fijn zijn als je me er ergens in purmerend dan uit kan schoppen hahaha Bloos

dan komt het vast goed Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:29

Leuk dat ik je tegenkwam in de winkel waar je werkt vandaag Willemijn Haha! Toen ik mijn naam hoordde dacht ik al.. Dat is Willemijn Tong uitsteken

Even lekker wezen shoppen en nieuwe witte schoenen gekocht, leuke spijkerbroer en 2 hele mooie topjes en een mooi zwart kanten hesjes. Ik moest shoppen voor de bruiloft
van mijn tante.

oliebol mijn katten zijn de boel aan het afbreken hier... die willen eten + Vork

Ik weet nog niet of ik naar de bbq ga. Het ligt eraan of ik met Omar in Kootwijkerbroek ga starten 27 augustus. Ik zou de avond ervoor namelijk overnachten op het terrein met Omar en een vriendin die me gaat groomen met endurance. Als het hele feest niet doorgaat dan kom ik bbq-en en anders niet.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:29

Ik denk dat dat paard 1.80 m ofzo is Naad... hij lijkt echt mega groot en jij een klein ukkie Nagelbijten / Gniffelen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 21:31

ShirleyA schreef:
Daan en Anky in elk geval wel en Ellen ook denk ik, toch Ellen? En Jo ook. Bel ze anders even of je nog mee kan doen... ik denk t wel heb zelf ook net betaald vd week of vorig weekend. Wel gezellig als je mee kan doen!

en natuurlijk gaan me vader en ik ook mee bbqen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:31

jaa was wel ff leuk dat ik je gezien had annemiek Haha! Je bent tenminste goed geslaagd en daarna aan de appeltaart Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:49

Mag je hier foto's plaatsen? Heb vanmorgen eentje op het land gemaakt.. We hadden Bella bij Pascha en Bo gezet.. Ging heel goed, eerst ff lekker rennen natuurlijk...
Afbeelding

haha leuk he? Later ging het minder goed, Bo was even de wegkwijt, want hij dacht ff dat Bella z'n mama was, en wilde drinken bij haar. Bella wist niet wat haar overkwam, dus die ging rennen, Bo erachteraan, en Pascha daar weer achteraan.. Bella er maar weer uitgehaald... hihi
Ik wil toch ook niet dat Bella d'r been overbelast... Verdrietig

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:58

nee ik zou zoiezo het risico niet nemen maar ik snap ook wel weer dat je der ff wilde laten lopen! Leuk dat het wel even zo goed ging toch Haha!

Ik ga naar bed ben in een rotbui en daardoor erg moe Verdrietig welterusten allemaal Doei, doei

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:15

azzaro: misschien eens in de toekomst met mij meerijden Knipoog
als ik jullie kom lastig vallen op jullie partijtjes Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:45

Azzaro schreef:
en daarna aan de appeltaart Tong uitsteken

Sssssssst niet vertellen Bloos Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:46

naadje24 schreef:
azzaro: misschien eens in de toekomst met mij meerijden Knipoog
als ik jullie kom lastig vallen op jullie partijtjes Tong uitsteken

Ha gezellig Naad Tong uitsteken Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:46

Volgens mij mag je hier gewoon wat foto's plaatsen hoor zolang het maar geen fototopic wordt Haha!

Leuke foto Ellen! Arme Bella, wat zal ze wel niet gedacht hebben toen Bo opeens bij haar kwam drinken Haha!

Omar had bijna een hitsige Diamante in zijn nek in de stapmolen... hahaha dat beest werd helemaal leip toen ik Omar erbij zette.

Daarna ging Omar hem pesten toen hij achter Diamante liep.. met zijn oren in zijn nek op het hek af waar Diamante liep en Diamante werd dan meteen weer wild en omdraaien... Omar heel schijnheilig kijkend van... ik deed niks hoor, stel je niet aan Schijnheilig *LOL*

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:54

hahaha geweldig, die paarden he, ze kunnen je echt wat vertellen! Zo liep ik gister in de binnenbak met Bella omdat het buiten zo hard regende, en ze maakte me toch echt wel goed duidelijk dat ze DAT NIET leuk vond! hahahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:57

Ja ze weten het goed te vertellen Haha!

Zijn wij de enige overgebleven?

Naad ben je aan het werk? Daan is uit weet ik.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:59

Ja, ik ben er ook nog Haha!
Ik wou nog wat vertellen, maar nu weet ik het niet meer...

ohja, Esther (van Gilles) is d'r eigen suf aan het posten om aan haar 50 'inhoudelijke' posts te komen, zodat ze hier ook mag posten! hahaha Go Esther! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:03

Ah arme Esther Haha!

Go Esther Go Esther je moet ook in ons topic komen!! Alle Taams mensen verzamelen Tong uitsteken

Ben ffe muziek aan het downloaden, Doe maar! Haha jeugdsentimenten Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:05

Hoeveel posts moet ze nog dan:? en waar moet ze ze plaatsen Verward Ze heeft wel 118 posts zie ik.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:10

Ik zie idd dat Esther hard gaat met haar inhoudelijke posts Haha! Nog een paard daagjes en dan kan ze hier ook wel komen posten denk ik *LOL*

GO Esther Go jij! Go jij!