Hij was 1 van mijn favoriete draakjes, eh, paardjes. Ik vraag me trouwens af, wat voor paard hij was, dus ras of kruising...Iemand enig idee waar het draakje vanaf stamde?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij was 1 van mijn favoriete draakjes, eh, paardjes. Ik vraag me trouwens af, wat voor paard hij was, dus ras of kruising...Iemand enig idee waar het draakje vanaf stamde?

sow he, wat heb ik moete huile toen ik hoorde dat die overleden was...mán, niet te filmen! Hele kamer hangt nog steeds vol met alleen foto's van gwydion, haha

heb jij nog foto's van revenge of/en peter? Wil je die naar me mailen?
_Lorette_ schreef:Oh, dat weet ik écht niet meer. Toen reed ik nog op de pony's.
Vaak op Blinky, we hebben hem later gekocht als gezelschap voor mijn pony. Misschien heb je Blinky wel gekend?
. Ook nog met een andere stagiere na het springen naar buiten geweest en even lekker wezen crossen. Heerlijk hoor! kippie17 schreef:
Blinky alias blinky bill? Een klein voskleurig pony'tje? Die kan ik me ook nog heel goed herinneren!

) hebben een aantal keren gejureerd op Wilten.