nou we hebben het mooi droog gehouden met de wedstrijd (op de laatste 2 combinaties na ) En P. wordt stal vughterheide uitgebreid met een nieuwe pony?? Hoe ging het op de keuring ?? ik hoor het wel en zie je zoiezo morgen
En stal van Rooij ken ik ook, daar staat een oud stalgenootje van me, paard heet Niels.
Bedoel je Karin? Die staat volgens mij een stukje verder op in Gestel
Wat is het toch weer stil hier... Als mn huis klaar is! kan ik tenminste fatsoenlijk internetten, dan is het dus niet meer stil hier jullie moeten me dan wel op de hoogte houden over de roddels ed op de wub
Zaterdag was top met Gala, we zijn derde geworden. We zijn super tevreden! Ze heeft ook behoorlijk wat ervaring op gedaan. Voor de gene die het nog niet weten, de pony waar we naar zijn wezen kijken is het niet geworden. Mooie pony, maar niet onze pony. Ik ben nog steeds erg verliefd op een zekere palomino. Springwedstrijd was weer erg gezellig gisteren, L. wat heb jij eigenlijk gedaan, en hoe is het met het nwe paard gegaan?
Ik was heel tevreden met het nieuwe paard Zaterdag heb ik door omstandigheden niet meegedaan, maar gisterne ging het heel aardig. We hadden weliswaar 2 * 4 balken (oefen en B) maar hij liet zich keurig rijden, ging niet lopen stieren en bleef gewoon met zijn hoofd bij mij. Gevolg ervan was wel dat hij wat slordig werd op de gewone sprongen, en zijn pootjes liet hange. Op de Cool Team dubbel was hij ineens weer wel heel apart, dus komt wel goed. Volgende keer wat meer druk en dan lukt het vast wel Sowieso rijd ik hem pas een week of zes, en dan 1 a 2 keer in de week, dus we moeten nog steeds wat wennen aan elkaar.
He Jill, zag je wel fietsen. idd Gala stond in de trailer. Vanaf 's ochtends half 7. Was een lange dag. Gelukkig heeft ze een hele tijd in Wapenveld op stal gestaan. Zal van de week nog eens voor de palomino bellen. De aanhouder wint, zeggen ze!!
Een keer mee naar de keuring en je wilt nooit meer rijden, vanaf dan wil je alleen nog maar keuringen en shows bezoeken. Dus denk wel eerst goed na als je mee gaat!