ik heb 1 oktober ook weer wedstrijd!! heb al een half jaar niks aan wedstrijden gedaan.. gewoon geen tijd... oepsie maar goed ik ben begonnen met F1 en start nu F5B... bij ons op de manege is de hoogste F6 maar dat komt omdat we pas een jaar die Fproefjes hebben ingevoerd op onze manege [de manege is helemaal nieuw gebouwd en ook goedgekeurd door de FNRS enzow..] dus nog niemand heeft echt de tijd gehad om verder te komen www.manegedegrootewielen.nl
ik heb vandaag een wedstrijd met mijn pony, waarschijnlijk nog nooit op wedstrijd geweest) en begin in de F6 maar heb pas 1x geoefend in de les. dus bedankt voor dat proefje hierboven
Onze manege is ook lid van het FNRS, maar wij hebben geen F proeven. Wij hebben gewoon A, B, L1, L2, M. Ik heb binnenkort ook weer een onderlinge wedstrijd op de manege, en dan rij ik L2. http://img157.imageshack.us/img157/3396/proefgw2.png Hierboven zie je de proef die ik dan moet rijden! Doorzitten, tenzij lichtrijden word gevraagt.
Bij ons is het nogal gek geregeld op de manege. In het voorjaar doen we de even proefjes en in het najaar de oneven. Ik rijd nu F7/F8 afgewisseld. Nogal gek, maar ik vind het allemaal prima
Wat raar, wij volgen netjes het paspoort haha maar wij doen het nog maar een klein jaartje en we beginnen in de herfstvakantie met de caprilliproeven hihi...
Mijn dochter van 7 heeft 3 september voor het eerst de F1 B gestart. Ze had 227 punten en was tevens eerste. We waren apentrots. In November gaat ze de F2 A starten, ben benieuwd ze is al volop aan het oefenen.
Wij hebben ook F proeven, al een flinke tijd. Ik ben gewoon in de F1 begonnen en zit na 7 jaar nu in de F7 Dus ong. 2 keer proefjes afrijden per jaar, vind ik wel fijn
Op een andere manege doen ze het heel vaak per jaar, dan zit je na 4 jaar rijden al in de F11!
wij rijden in 1 seizoen 4 wedstrijden dus 2 klassen per jaar... maar aangezien ik telkens met twee paard meedoe rij ik 4 klassen in 1 jaar, da's wel fijner