@moonchloe REed je bij Yannuh in de groep? k reed op een haflinger..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevallig joh
MoonChloe schreef:@kuss_mij: Jaa ik heb je gezienToevallig joh
![]()
Dianne, ik vond het heel leuk![]()
Gaska, voor fotos kun je kijken op http://groups.msn.com/tpeerdespul

ik heb met je vriendin? gepraat die op die hele grootte waarvan ze zij dat het een heethoofd was.. maarja... ik reed achter yannuh dus... met dianne heb je waarschijnlijk niet gepraat want jij reed toch een beetje achteraan.
weten jullie nog ponykampen waar je evenlang rijd en op ijslanders rijd wil je die dan ff hier neerzetten?
myracara schreef:Ik ben er ondertussen al achter dat Fjolnir inderdaad op dat kamp Eppie heette.
kuss_mij schreef:Heb K met jOu lOpen Kletsen dan?
Of Was dat nOu met Yannuh?
Weet et allemaal niet meer hOor..
jij ook op bokt!! Yannuh schreef:Ik heb de eerste keer dat ik bij het peerdespul was op Eppie (Fjolnir) gereden! Ik vond hem echt helemaal geweldig!!
Wist je ook dat Eppie stond voor E(igen) P(aard): EPpie ??
Dat hebben ze mij tenminste verteld. Maar ik wist niet dat zijn echte naam Fjolnir was
Bij mij ook 
Maar waar staat hij precies? Ik woon nl in Achterveld en kom elke dag in Amersfoort (voor school
). 
argonlover schreef:[font c="FF66FF"]
@kuss_mij ik was er ook bij..ik heb met je vriendin? gepraat die op die hele grootte waarvan ze zij dat het een heethoofd was.. maarja... ik reed achter yannuh dus... met dianne heb je waarschijnlijk niet gepraat want jij reed toch een beetje achteraan.
maar ehm... aangezien het peerdespul is gestoptweten jullie nog ponykampen waar je evenlang rijd en op ijslanders rijd wil je die dan ff hier neerzetten?
xx jacqueline (argonlover) [/font][code]
Willeke1991 schreef:Ieder jaar ging ik op kamp bij 't Peerdespul, toen ik dit jaar hoorde dat het zou stoppen, heb ik veel gehuild, samen met andere meiden van het kamp.
Ik was (en ben eigelijk nogsteeds) helemaal gek op Grani, en heb veel geprobeerd hem te mogen hebben, maar helaas durfde mn moeder de verantwoordelijkheid niet aan.![]()
In de meivakantie heb ik nog 1 dag meegereden met de groep, om afscheid te nemen van het kamp en van Grani. Het was echt een super leuke rit.
Ik zal het kamp echt onwijs missen
Willeke1991 schreef:' zo'n vent ' was waarschijnlijk meneer Werner, de eigenaar. Helaas is hij vorig jaar overleden
)