manege "de hazelhorst"

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Martine__

Re: manege "de hazelhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:55

En betaal je een gewone lesprijs, of is het ook duurder dat je privéles krijgt ofzo?
Ik vind mijn les al zo druk, en dan propt ze er ook nog anderen bij in. De laatste paar lessen reden we met meer dan tien, en dat vind ik écht te veel.
Tja, Frieda kán ook aardig zijn, maar ze kan ook heel onaardig uit de hoek komen.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 19:15

zal wel kunnen ik ben in iedergeval heel blij methaar ik was vet bang omdat ik naar van het paard was gevallen en toen heeft frida mij geholpen anders had ik mishcien nu helemaal niet paardgereden

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 11:05

ga zo paardrijden heb er weer helemaal zin in Haha!

ga denk ik op latinka

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:11

ik rijd nu op verschillende...
maar telkens als ik een lievelings pony heb mag ik er weer niet op ...
dat is super iritand Boos!

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 14:14

Dat heb/had ik ook! Jorrit is mijn lievelingspaard. En in het begin mocht ik er niet eens op, en dan verzint ze iedere keer van die domme smoesjes. Gelukkig is haar bui weer omgeslagen, en mag ik nu wel op hem rijden.
Maar esther_sonja: rijd jij gewoon voor de normale lesprijs dan?

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 14:17

@Babseflaps: Ik zie net dat jij ook in het topic over Horse en Co hebt gepost. Frieda vertelde laatst dat de manege in het programma kwam.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 14:29

Ik ben hier ook ooit op kamp geweest, had de eerste les daar op Havita (?) gereden, voor de rest had ik gereden op Flower, Brian en Irene, de pony van een neefje van hun, hele fijne pony Lachen . De poetspony die ik had was Monique, had toen een veulen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 14:42

ik ben 3x op kamp geweest daar..
1e keer mocht ik bijna nooit mee op buitenrit moest ik altijd maar daar op de manege blijven terwijl de rest naar buiten ging Boos!
, 2e keer vond ik wel leuk , maar toen ging ik voor de derde keer,
en toen namen we onze eigen pony mee,
maar toen kwam die dus te staan in die boxen (groen?, 3 naast elkaar buiten, tussen allemaal stro/hooi-balen?)in de achterste met een heel smalle doorgang, was daar stikkedonker en hij kon geen andere paarden zien,
en toen ging die telkes als die eruit kwam keihard rennen naar andere paarden enzo, en dan hield ik hem volgens fred teveel inofzo en dan was het dierenmishandeling,
en na 3 dagen durfde die echt de box niet meer in en toen kreeg die nog steeds geen andere box,
en pas toen me zus en ik allebei gingen staan janken kregen we andere box..
ga daar nooit meer heen denk ik..

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:30

xFioon schreef:
1e keer mocht ik bijna nooit mee op buitenrit moest ik altijd maar daar op de manege blijven terwijl de rest naar buiten ging Boos!
maar toen kwam die dus te staan in die boxen (groen?, 3 naast elkaar buiten, tussen allemaal stro/hooi-balen?)in de achterste met een heel smalle doorgang, was daar stikkedonker en hij kon geen andere paarden zien,
en toen ging die telkes als die eruit kwam keihard rennen naar andere paarden enzo, en dan hield ik hem volgens fred teveel inofzo en dan was het dierenmishandeling,
en na 3 dagen durfde die echt de box niet meer in en toen kreeg die nog steeds geen andere box,

wat naar voor je ik had het niet zo verwacht van frida hoe ik het nu allemaal hoor *jammer* mischien zijn ze anders geworden maar dat fred zo gemeen is is wel waar

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:30

hazelhorst schreef:
@Babseflaps: Ik zie net dat jij ook in het topic over Horse en Co hebt gepost. Frieda vertelde laatst dat de manege in het programma kwam.

oh vet lijk me echt leuk ahha moet ik er toevallig ook zijn Bloos Haha!

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:31

esther_sonja schreef:
ik rijd nu op verschillende...
maar telkens als ik een lievelings pony heb mag ik er weer niet op ...
dat is super iritand Boos!

dat kan ergens aan liggen ik weet niet wat maar mischien wel een goede reden

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:32

babseflaps schreef:
xFioon schreef:

wat naar voor je ik had het niet zo verwacht van frida hoe ik het nu allemaal hoor *jammer* mischien zijn ze anders geworden maar dat fred zo gemeen is is wel waar

ja.. maar als ik er nog een keer heen ga, gaan we iig zonder onze eigen pony Knipoog
*Edit* hihi wat leuk, ik zie dat jou verzorgpony hetzelfde heet als onze pony Haha!

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:34

ja idd zal ik mischien ook wel doen trouwens snel gerageerd

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:37

ja Lachen

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:42

@xFioon: mijn veulentje die ik verzorg heet ook bandiet ahha is ook echt een bandietje:P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:51

ja, hihi Lachen die van ons is ook echt een bandiet ,
maar dat vind ik (meestal) juist wel grappig Knipoog

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 16:14

idd onze hond heet ook rakker en hij is ok echt een rakker Tong uitsteken

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:11

heb er mijn ruiterbewijs gehaald! is een mooie stal, erg leuk ook met al die merrie's en veulens Lachen

mijn grote liefde was toen de hoogdrachtige Jericho (L) Heb mn ruiterbewijs onverwachts gedaan op een soort haflinger met korte manen..

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 17:54

patsur schreef:
heb er mijn ruiterbewijs gehaald! is een mooie stal, erg leuk ook met al die merrie's en veulens Lachen

mijn grote liefde was toen de hoogdrachtige Jericho (L) Heb mn ruiterbewijs onverwachts gedaan op een soort haflinger met korte manen..

dat kan lisa zijn ik weet niet zeker hoor
was ze heel dik Vork

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 02:14

babseflaps schreef:
patsur schreef:

dat kan lisa zijn ik weet niet zeker hoor
was ze heel dik Vork

die ja! wat een hobbel was dat :p
was wel braaf met ruiterbewijs halen, had alleen niet aangesingels (miste zo'n 5 gaten Vork )

Staat die er nog? Heb toen ook op een wit groot oud paard gereden, iets met een M. Een vriendinnetje was gek op een paard met heel veel wit op z'n hoofd.. stond toendertijd (2002 ofzo) in de box die het dichtst bij de buitenstallen is..

Hoe is het met Jericho?

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 17:00

ja lisa staat er nog,, en veder weet ij niet echt welke je bedoelt

jericho ken ik zelf persoonlijk niet zo geod

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:56

Ik heb even een afspraak gemaakt met Frieda. Want anders vergeet ze telkens om Jericho voor mij vrij te houden. Moet ik haar voor vier uur een smsje sturen en dan kan ik volgende week op Jericho rijden. En dan kan ik dus ook vertellen hoe het met haar (?) gaat.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:57

Ik ben 10 tot 12 jaar geleden op ponykamp geweest op de Hazelhorst en heb toen op Winnetoe, Catrien en een haflinger gereden. Catrien was me er een. Die was toen een beetje moeilijk voor mij hihihi. Ook stond er een heel schattig bruin ponnietje die toendetijd erg jong was.

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:49

Wow! Tien/twaalf jaar geleden! Winnetou staat er nog steeds.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:12

hazelhorst schreef:
Wow! Tien/twaalf jaar geleden! Winnetou staat er nog steeds.

Maar is inmiddels redelijk zuur aan het worden, als ik het niet verkeerd heb! Haha! Dribbel was mijn favoriet, hij was zo schattig! EN Hantia als rijpony, die was altijd super lief! Voor de duidelijkheid, ik reed niet op deze pony hoor Knipoog Ik zadelede ze altijd op, en hielp les geven.

Ik heb anderhalf jaar stage gelopen bij Gea Bouwstra, die stond daar met haar paarden. Na stage met Gea moest ik bij de manege helpen, en vrijdags ook. Vrijdags kwam er dan de internationale school, voor les. Altijd erg leuk, die engels kindjes Haha!
Tja, Fred en Frieda hebben alles gewoon goed voor elkaar. Fred die houdt van aanpakken, bij die man kun je zelfs verkeerd vegen Vork
Frieda is aardig, maar op de juiste momenten wel streng, vond ik. En ALTIJD heel gezellig!
Dat de kinderen verwend zijn is duidelijk, kijk om je heen! Kijk wat van 'hun' is! Manege, fokkerij, pensionstal Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld!
Isabell had toen ik wegging 3 ponys om te rijden, 2-3 keer in de week les.
Josta (zo'n lief meisje!! Ik wou haar wel als dochter! Bloos ) had een eigen ponytje maar die wou graag (net als mama) dressuur rijden dus ging haar 1e pony weg ...oh hoe heete ze ook alweer... toen kreeg ze een nieuwe dressuur ponytje, maar dat bleek niks te zijn, toen kreeg ze een andere, en toen weer een andere...
Fredje ( Hamer Ik vond hem het lastigste, ik moest ALTIJD zijn pony voor 'm opzadelen! ) deelde eerst met Jos een pony, maar wou graag verder met springen en kreeg Caruso (Z spring ponytje) en daar doet ie het (uiteraard) goed mee Haha!
Jos bracht hem ook een paar keer uit met springen dacht ik!

Er zijn ontzettend veel goede sport paarden uit die fokkerij gekomen, en die mensen zijn gewoon als het ware 'binnen'. Lekker leventje hoor, zou zo ruilen.. Bloos