Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. De poetspony die ik had was Monique, had toen een veulen. 

xFioon schreef:ik ben 3x op kamp geweest daar..
1e keer mocht ik bijna nooit mee op buitenrit moest ik altijd maar daar op de manege blijven terwijl de rest naar buiten ging
, 2e keer vond ik wel leuk , maar toen ging ik voor de derde keer,
en toen namen we onze eigen pony mee,
maar toen kwam die dus te staan in die boxen (groen?, 3 naast elkaar buiten, tussen allemaal stro/hooi-balen?)in de achterste met een heel smalle doorgang, was daar stikkedonker en hij kon geen andere paarden zien,
en toen ging die telkes als die eruit kwam keihard rennen naar andere paarden enzo, en dan hield ik hem volgens fred teveel inofzo en dan was het dierenmishandeling,
en na 3 dagen durfde die echt de box niet meer in en toen kreeg die nog steeds geen andere box,
en pas toen me zus en ik allebei gingen staan janken kregen we andere box..
ga daar nooit meer heen denk ik..

hazelhorst schreef:@Babseflaps: Ik zie net dat jij ook in het topic over Horse en Co hebt gepost. Frieda vertelde laatst dat de manege in het programma kwam.

esther_sonja schreef:ik rijd nu op verschillende...
maar telkens als ik een lievelings pony heb mag ik er weer niet op ...
dat is super iritand
babseflaps schreef:xFioon schreef:ik ben 3x op kamp geweest daar..
1e keer mocht ik bijna nooit mee op buitenrit moest ik altijd maar daar op de manege blijven terwijl de rest naar buiten ging
, 2e keer vond ik wel leuk , maar toen ging ik voor de derde keer,
en toen namen we onze eigen pony mee,
maar toen kwam die dus te staan in die boxen (groen?, 3 naast elkaar buiten, tussen allemaal stro/hooi-balen?)in de achterste met een heel smalle doorgang, was daar stikkedonker en hij kon geen andere paarden zien,
en toen ging die telkes als die eruit kwam keihard rennen naar andere paarden enzo, en dan hield ik hem volgens fred teveel inofzo en dan was het dierenmishandeling,
en na 3 dagen durfde die echt de box niet meer in en toen kreeg die nog steeds geen andere box,
en pas toen me zus en ik allebei gingen staan janken kregen we andere box..
ga daar nooit meer heen denk ik..
wat naar voor je ik had het niet zo verwacht van frida hoe ik het nu allemaal hoor *jammer* mischien zijn ze anders geworden maar dat fred zo gemeen is is wel waar

die van ons is ook echt een bandiet ,

patsur schreef:heb er mijn ruiterbewijs gehaald! is een mooie stal, erg leuk ook met al die merrie's en veulens
mijn grote liefde was toen de hoogdrachtige Jericho (L) Heb mn ruiterbewijs onverwachts gedaan op een soort haflinger met korte manen..
babseflaps schreef:patsur schreef:heb er mijn ruiterbewijs gehaald! is een mooie stal, erg leuk ook met al die merrie's en veulens
mijn grote liefde was toen de hoogdrachtige Jericho (L) Heb mn ruiterbewijs onverwachts gedaan op een soort haflinger met korte manen..
dat kan lisa zijn ik weet niet zeker hoor
was ze heel dik
)

hazelhorst schreef:Wow! Tien/twaalf jaar geleden! Winnetou staat er nog steeds.
Dribbel was mijn favoriet, hij was zo schattig! EN Hantia als rijpony, die was altijd super lief! Voor de duidelijkheid, ik reed niet op deze pony hoor
Ik zadelede ze altijd op, en hielp les geven.
) had een eigen ponytje maar die wou graag (net als mama) dressuur rijden dus ging haar 1e pony weg ...oh hoe heete ze ook alweer... toen kreeg ze een nieuwe dressuur ponytje, maar dat bleek niks te zijn, toen kreeg ze een andere, en toen weer een andere...
Ik vond hem het lastigste, ik moest ALTIJD zijn pony voor 'm opzadelen! ) deelde eerst met Jos een pony, maar wou graag verder met springen en kreeg Caruso (Z spring ponytje) en daar doet ie het (uiteraard) goed mee