LaFunkyJazz schreef:whaha, ik wou dak kon komen kijken Dees, helaas moet ik werken, anders had ik zelf wel mee gedaan
Kim (feliz) doet ook mee toch?
Ja maar die 2 gaan de laatste tijd erg goed heb ik gehoort, schijt echt in me broeki
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LaFunkyJazz schreef:whaha, ik wou dak kon komen kijken Dees, helaas moet ik werken, anders had ik zelf wel mee gedaan
Diddie schreef:LaFunkyJazz schreef:whaha, ik wou dak kon komen kijken Dees, helaas moet ik werken, anders had ik zelf wel mee gedaan
Ja maar die 2 gaan de laatste tijd erg goed heb ik gehoort, schijt echt in me broeki

Diddie schreef:Waarom gaan we niet met zn alle het bos in!? is veel leuker!

haha
voor de eerste keer.
heb ik nog filmpjes van 
whaha, ze wilde niet tever weg van elkaar ofzo
*
hij is normaal veel sneller
LaFunkyJazz schreef:Whispertje schreef:is goed!
wie is desiree eigenlijk op lucky stable?
van Kerera
Die trouwens van het weekend L startgerecht springen geworden is *jeeeej*
FreikaEcht zielig, ze was zo'n droppie!

icehorses schreef:LaFunkyJazz schreef:
van Kerera
Die trouwens van het weekend L startgerecht springen geworden is *jeeeej*
FreikaEcht zielig, ze was zo'n droppie!
Lucky Stable bokker meldt zich
Maar wats der met Freika?
Ik ben al 2 weken niet geweest vanwege vakantie dus ik loop nogal achter met alles
Enne... is Cherry al weg?

LaFunkyJazz schreef:jaa, das coolheb ik nog filmpjes van
http://lafunkyjazz.zippyvideos.com/
Van Dees met kera, en ik met riep, ket vooral op de noodstoppen van beide!whaha, ze wilde niet tever weg van elkaar ofzo
*Kera is fliefd he dees*
en geeft hem liefdes beetjes
ze valt op Bont
_Angelique_ schreef:Kim doet idd ook meevoor de eerste keer.
Ze moet volgens mij voor jou desiree? Als ik het vandaag goed heb gezien haha
, maar heb vandaag wel kennis gemaakt met, ben haar naam kwijt (erg dom
), die werkt bij Lucky Stable en heeft een 5 jarige schimmel, die sinds gisteren bij ons op stal staat
.
ff kijken of t morgen minder is en anders nog een dag wachten en dan weer naar sjaak toe als het nog niet over is... maar vrijdag ga ik denk ik weer rijden, ben wel benieuwd of ze nu opeens wel normaal kan doen
passion1991 schreef:@javelin: ik denk dat jij Jet bedoelt??
ben wel gecharmeerd van haar paardje (ja ik val nu eenmaal op schimmels en Javelin wordt er helemaal opgewonden van als er schimmels in de bak lopen en laat Javelin nu net z'n buurman zijn
)
LaFunkyJazz schreef:wel hoor dees, www.startlijsten.nl
ik vind het zelf ook een leuk paard van Jet! ik hou zelf niet echt van schimmels, maar deze vind ik wel leuk!
LaFunkyJazz schreef:Ja , die schimmel van Jet is errug gaaf, heb er wel is "tegen" moeten rijden, daar haalt Meghan het bij lange na niet bij
Volgens mij is het er eentje die zich zelf graag opfokt
ik heb hem 1 keer onder het zadel gezien, en toen was hij heel braaf!!