Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nistria schreef:capopjekop schreef:Was er ook een jasper? Die is een tijdje van een klasgenootje geweest en toen heb er eens op gereden als hij zo heet iig. Ga denk ik binnekort weer een keer met olaf mee.
Is Jasper verkocht geweest dan?
Hij is als 3jr samen met Moonlight gekomen en volgens mij niet meer weggeweest...
Loje schreef:En floris, daar mocht je niet met zweep op, maar die vond ik ook heel leuk.
Blij dat ik was
Liedje schreef:Ik heb op oude floris mijn eerste sprongetje gemaaktBlij dat ik was
verder moet ik echt diep gaan nadenken!! wij hadden ook meestal ongeveer dezelfde pony's/paarden in de les lopen! moonlight en layka waren bij mij echt favoriet! goed aan de maat en niet altijd even lief
Nistria schreef:Liedje schreef:Nee ik ken haar helaas niet, maar als je 10 bent maak je je ook niet druk om de pensionpaardenIk kende alleen Alimpic Boy want daar was ik verliefd op hahaha
hij heette Ajax in de manege lessen, wat vond ik het jammer dat die naam veranderd werd!!
Nistria schreef:Oude Floris had een vreselijke zwanenhals..
Sylvester was ook een schat ja!
Mijn eerste les was op Penny, met die grote brede bles. Kent iemand die nog?
Nog wat oudjes: Oran, Anouk, Ashley, Marley, Kleine Queeny, Oude Suprise, Amber de vos, Sascha..
Vooral Oran was echt een schatje 
Cyntje schreef:Layka niet makkelijk om te rijden? Je moest er goed aan het been houden zodat ze niet sloom was...
alleen niet altijd even lief (op stal) }> Nistria schreef:Mijn moeder was er helemaal weg van
vond haat toen wel fijn lesgeven