1whisper1 schreef:nou linda ik zie je vanmmidag wel en hope dat je mijn mobiel niet vergeet mee te nemen tot vanmmidag op stal
Zit al in mijn binnenzak, want anders zou ik het zo vergeten
Moet je niet naar school Orlan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
1whisper1 schreef:nou linda ik zie je vanmmidag wel en hope dat je mijn mobiel niet vergeet mee te nemen tot vanmmidag op stal
Moet je niet naar school Orlan?
Veel plezier bij Froukje en ik zie je morgen wel. We zijn morgen eerst naar de Open dag van het Montaigne Lyceum voor Ramon, misschien wordt dat wel zijn nieuwe school. Reentjuh schreef:Heb je al mail terug gehad over de friezenpaardendag?? Had je eigenlijk nog iets gevraagd over bestgaand rijpaard of niet?
Reentjuh schreef:Oooh, spannend zo'n nieuwe school! Waar zit die school dan? Nog niet eerder gehoord!
Dat heb je snel gedaan zeg, je hebt heel bokt natuurlijk aan elkaar gel.ult
. Maar Owen had dan denk ik geen zin om geaaid te worden, want die viel niet op, hihi!
Roxxx schreef:ps als je nog een paar (haha 306) mooie foto's wilt zien kijk ff in mijn profiel
en hij is zoooo Lief.
Maar Owen ook hoor. blijft toch mijn kanjer, al heeft hij er een rivaal bij 

Morgen ga ik hem wel longeren, je hoort wel hoe het gegaan is. Misschien waan ik me morgen wel even in Oostenrijk, op wintersport, skien in de bak met deze vorst
Reentjuh schreef:
Hoezo hangt het ervan af of wij er al zijn?