Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fl0ortjuhh schreef:Djoonie Wanneer Kom je denk je weer op zaterdag rijden?
djoontje schreef:Ehm, Liek was 1e (!!!!), Chrissy 2e en Inge 3e, Marieke 7e(Maar dat was echt te laag vond ik ) en Sanne 8e
summerfeel schreef:sanne die op zaterdag rijdt...
summerfeel schreef:nee denk het niet sanne is al een jaar op 17,18
maar Joyce ik kan het wel vragen, maar heel vaak is het dan nee. en als de hindernis er al staat dan is de kans weer net iets groter
komt ook wel doordat ik meestal een van de weinige ben die wil springen...
Citaat:veronique bedoel je vast. die Sanne is nu denk ik jaar of 10
djoontje schreef:summerfeel schreef:nee denk het niet sanne is al een jaar op 17,18
maar Joyce ik kan het wel vragen, maar heel vaak is het dan nee. en als de hindernis er al staat dan is de kans weer net iets groter
komt ook wel doordat ik meestal een van de weinige ben die wil springen...
Ik bedoel dit absoluut niet kwaad of aanvallend ofzo...echt niet, maar je rijdt nu eenmaal in een groepsles, en als er daar 2 willen springen en de andere 12 vinden een hindernis zwaar irritant tsja, dan kun je ook wel verwachten dat je niet vaak springt.
Misschien kun je anders spinglessen met Revanche gaan doen zo af en toe? Of op de andere dagen dat je haar doet springen?
Want dan rijden er ook niet zoveel andere mensen je in de weg. Met 14 man is het vrij irritant om een normale sprong te maken zonder dat je je paard na de landing op de rem moet hijsen omdat je anders een botsing hebt. En voor de dressuurruiters is het irritant dat je een stuk bak niet kunt gebruiken en daar verplicht bent om op de hoefslag te hobbelen.
En Sanne is niet Sanne van veronique. De Sanne die ik bedoel rijd op Paris op zaterdag van 12-1 . De sanne van annemiek is 6 ofzo. Onze Sanne al 18 of 19
fl0ortjuhh schreef:Doe Je In Mei Ook Weer mee? Ik Wil wel meedoen maar zou echt niet weten op wie