Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:09

Verhip, hebben jullie tussen 11.00 en 13.00 uur gereden. Dan heb ik jullie in de ring gehad.

ziatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:13

Ik niet, moest pas om half 3

Rak_Floor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:16

Ik Wel ik moest Om Half 12 Op Pascha De 2e Die Op Pascha Moest

Rak_Floor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:16

Ik Wel ik moest Om Half 12 Op Pascha De 2e Die Op Pascha Moest

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:24

Eindelijk heb ik ff tijd om me ook te melden

Wedstrijd zaterdag tja.. ik vond het beter gaan dan de jury vond blijkbaar. Opzich kan ik het wel eens zijn met de punten op mijn protocol, maar niet met iedereen die boven mij geeïndigd zijn. Ik reed echt niet slechter dan een aantal die vér boven mij geplaatst zijn, maarja.. Volgende keer op Generaal als die weer beter is zal ik wel eens laten zien wat een echte proef is

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:39

fl0ortjuhh schreef:
Djoonie Wanneer Kom je denk je weer op zaterdag rijden?

Oe...ik wordt gemist

Nee hoor haha.

Het liefst zou ik aankomende zaterdag alweer meerijden, maar helaas zitten alle lessen vol. Ook die van 10 uur. En het liefste rij ik natuurlijk van 12-1.

Bovendien willen ze de lesgrootte weer naar 13 schuiven dacht ik begrepen te hebben. Maar dit weet ik dus niet zeker dus ga dit ajb niet lopen rondroepen voordat het niet waar is.

Ik zal gewoon moeten wachten totdat ik weet wanneer er iemand weggaat. En volgend kwartaal gaat er wel iemand weg om 10 uur.
Dus als er voor die tijd niemand van de 12 uur les weg is gegaan. Dan zal ik Hennie toch heeel lief aan moeten gaan kijken.
(ik werk al aan mijn plieeeeeeees-laat-me-om-12-uur-rijden-look )

Totdat het zover is rij ik op vrijdag van 20:30 tot 21:30. Maar dat is bijna niet te doen met de busaansluiting naar huis

Maar het moet maar even zo.

Afgelopen vrijdag weer op paloma gereden en dat ging weer heerlijk. Even wennen, maar al snel sjouwde ze voor haar doen al heel aardig de bak door. Nu moet ik nog even normaal leren zitten in dat zadel
Mijn stille hoop is nog steeds dat er ooit een dressuurzadel op komt te liggen, maar ik denk dat die hoop tevergeefs is

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:21

djoontje schreef:
Ehm, Liek was 1e (!!!!), Chrissy 2e en Inge 3e, Marieke 7e(Maar dat was echt te laag vond ik ) en Sanne 8e

Welke Sanne?

over die leslie..die is dus van de schoondochter van mijn oom geweest. wis het niet eens

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:24

sanne die op zaterdag rijdt ...

enne is er hier iemand die op zaterdag om 10 of om 11 uur rijd?? misschien als iemand van jullie dan wil springen kunnen jullie dan zorgen dat er een hindernisje staat??
dan is er misschien een kansje dat wij ook eens gaan springen ...

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:21

kun je dat niet gewoon vragen dan joyce

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:23

Ik was zondag btw ringmeesteres :P
ik moet eigenlijk wel lachen jill om orion haha dat zag er echt komisch uit

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:40

HAHA A-C binnekomen in arbeidsdraf - Orion 1e bok *denkt gotverdomme* 2e Bok * Roept hard *O-RION* ,Orion stopt ,

Ik was trouwens 13e v/d 2o volgens my ?
Kheb wel een winstpunt gehaald

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:41

Ik moest trouwens als 1e om 11 uur ..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:54

summerfeel schreef:
sanne die op zaterdag rijdt ...

dochtertje van veronique?

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:27

nee denk het niet sanne is al een jaar op 17,18

maar Joyce ik kan het wel vragen, maar heel vaak is het dan nee. en als de hindernis er al staat dan is de kans weer net iets groter

komt ook wel doordat ik meestal een van de weinige ben die wil springen...

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:18

summerfeel schreef:

maar Joyce ik kan het wel vragen, maar heel vaak is het dan nee. en als de hindernis er al staat dan is de kans weer net iets groter

Ik bedoel dit absoluut niet kwaad of aanvallend ofzo...echt niet , maar je rijdt nu eenmaal in een groepsles, en als er daar 2 willen springen en de andere 12 vinden een hindernis zwaar irritant tsja, dan kun je ook wel verwachten dat je niet vaak springt.
Misschien kun je anders spinglessen met Revanche gaan doen zo af en toe? Of op de andere dagen dat je haar doet springen?
Want dan rijden er ook niet zoveel andere mensen je in de weg. Met 14 man is het vrij irritant om een normale sprong te maken zonder dat je je paard na de landing op de rem moet hijsen omdat je anders een botsing hebt. En voor de dressuurruiters is het irritant dat je een stuk bak niet kunt gebruiken en daar verplicht bent om op de hoefslag te hobbelen.

En Sanne is niet Sanne van veronique. De Sanne die ik bedoel rijd op Paris op zaterdag van 12-1 . De sanne van annemiek is 6 ofzo. Onze Sanne al 18 of 19

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:21

hey djoon

daarom vraag ik het ook eigenlijk nooit meer ofdat we gaan springen... eerst vroeg ik het wel vaak maar de laatste tijd eigenlijk nooit. het is zelfs ook al een paar keer voorgekomen dat de hindernis er wel stond en dat we toen ook niet hebben gesprongen.
ik snap het zelf namelijk ook wel dat het voor de rest irritant is, maar ik vind dat het eens op zn tijd ook wel een keer moet kunnen.

en ik zou het idd graag op een andere dag doen als het kon maar daar heb ik gewoon echt de tijd niet voor...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:22

[qouto]
En Sanne is niet Sanne van veronique. De Sanne die ik bedoel rijd op Paris op zaterdag van 12-1 . De sanne van annemiek is 6 ofzo. Onze Sanne al 18 of 19[/quote]

veronique bedoel je vast. die Sanne is nu denk ik jaar of 10

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:44

Hmm ja dat is gewoon balen, altijd moeilijk als de ene groep het ene wilt en de andere niet. Ik vindt springen echt leuk om te doen, alleen moet je me dat niet met paloom laten doen. Dat vindt ik gewoon niet leuk meer. Daarom wilde ik ook nooit springen. Maar met paco of bontfire of een andere brave springknol kan ik t ook echt wel eens leuk vinden om af en toe te springen.

Nu bestaat er alleen het probleem dat ik toch t allerliefst op paloom zit

Op de stal in wageningen sprong ik meestal wel gewoon mee, maar die beesten deden ook niet zo achterlijk als paloom

En tsja, tijd tekort, altijd lastig. Ik kom ook nog steeds 2 extra weekenddagen tekort. Maar ik heb weinig hoop dat ze de week opeens 9 dagen gaan geven.

Citaat:
veronique bedoel je vast. die Sanne is nu denk ik jaar of 10

He niet zo snel ik had t al gefixed

Rak_Floor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:18

haha het is hier wel gezellig zo!! die jill met haar orion He!!:-p Hoeveelste Was je Eigenlijk?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:20

djoontje schreef:
summerfeel schreef:

Ik bedoel dit absoluut niet kwaad of aanvallend ofzo...echt niet , maar je rijdt nu eenmaal in een groepsles, en als er daar 2 willen springen en de andere 12 vinden een hindernis zwaar irritant tsja, dan kun je ook wel verwachten dat je niet vaak springt.
Misschien kun je anders spinglessen met Revanche gaan doen zo af en toe? Of op de andere dagen dat je haar doet springen?
Want dan rijden er ook niet zoveel andere mensen je in de weg. Met 14 man is het vrij irritant om een normale sprong te maken zonder dat je je paard na de landing op de rem moet hijsen omdat je anders een botsing hebt. En voor de dressuurruiters is het irritant dat je een stuk bak niet kunt gebruiken en daar verplicht bent om op de hoefslag te hobbelen.

En Sanne is niet Sanne van veronique. De Sanne die ik bedoel rijd op Paris op zaterdag van 12-1 . De sanne van annemiek is 6 ofzo. Onze Sanne al 18 of 19

even een reactie als springruiter. Ik rijd regelmatig los voor springwedstrijden in de kleine bak met ook zo'n 15 man en dat gaat best. Kwestie van kijken

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:24

ff terug lezen , Maar voor Jou ; 13e v/d 20 volgens my
Haha die Orion wat een tjoeperdt is het ook

Rak_Floor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:48

Doe Je In Mei Ook Weer mee? Ik Wil wel meedoen maar zou echt niet weten op wie

ziatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:49

fl0ortjuhh schreef:
Doe Je In Mei Ook Weer mee? Ik Wil wel meedoen maar zou echt niet weten op wie

Waarom niet nog een keer op Pasha? Ging goed toch?

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:04

ik vind pasha echt een toffe pony!! heb haar weleens een weekje gehuurd, was echt superleuk.

en wat lielle zegt is wel waar. met 14 man en 1 hindernis in de bak moet idd wel kunnen, als mensen maar naar elkaar kijken. maar van de andere kant. bij een springwedstrijd zijn mensen en paarden eraan gewend dat er in het midden gesprongen word, plus zijn die dan niet heeeel geconcentreerd dressuur aan het rijden (lijkt me ). dus ik snap djoonies punt wel...
plus is kijken bij ons weleens een probleem in de les... we rijden ook weleens tegen elkaar aan als er al niet eens een hindernis staat

Fem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:29

Ik heb pasha ook ooit 2 weken gehuurd. Wat een schat!

Jaja.... dat is denk ik de pony waarmeet ik heb leren "dressuren"