bonitobol schreef:@brave_spots: wannes is wel vriendelijk Evie is streng maar je leert er idd veel bij, maar mijn lesgever op het pension waar ik les volg is streng maar vriendelijk ( en dat is kunst als je dat kan ) Mijn lievelingspaard was Ramana, ( zowel voor springen als dressuur ) ik heb ook veel het veulen ilke moeten rijden toen ze juist beleerd was En requidor heb ik ook veel gereden. Nikita vind ik vreselijk maar ik moest er altijd mee rijden
Geplaatst: 22-02
Wannes is idd wel vriendelijk,
ik vind het erg jammer dat ik geen les meer van hem heb. Hij kon heel goed lesgeven en ik leerde altijd enorm veel bij.
Ramana heeft helaas de laaste twee maanden mank gestaan, maar nu beginnen ze weer rustg met haar te rijden.
Ilke heb ik nog nooit moeten op rijden (word meestal bij de lagere lessen gebruikt), maar het is wel een leuk paardje vind ik.
Nikita is een van mijn favoriten daar, maar enorm moeilijk onder het zadel. Ik ken maar weinig mensen die echt goed met haar kunnen omgaan, kwa rijden.
Eigelijk zou ze heel cosequent moeten gereden worden door 1 persoon en dan denk ik wel dat er iets leuks uit te halen valt.
Maar helaas denk ik niet dat dat ooit zal gebeuren.