flicka was al weg voor ik er kwam te werken dus die ken ik niet. Intelligent ook niet, en tango. Figaro alleen uit de verhalen en van andere foto's en dat schilderij.Douglas en JAckpot?? zegt me helemaal niks! De rest ken ik nog wel ja!!
gave foto's zeg. douglas en jackpot waren van margreet schouren, pensoinklant die ook lessen gaf af en toe. (vooral de duitse meiden) figaro was pascal zijn springpaard. en intelligent en tango manegepaarden, flicka weet je. tanga staat in het ven (nog steeds ik zag hem laatst nog staan).
intelligent, dat was toen een van mijn favorieten. zo'n leuk paard! douglas en jackpot die heb ik nog een tijdje verzorgt, totdat er per ongeluk een poetskist stuk ging en toen mocht het niet meer.. wat kadans nog iel is op die foto's!
kadansje nog een baby!! kopenhagen is even oud, waren vriendjes. enze stonden soms naast elkaar. en dan likten ze elkaar door de tralies heen, maffe hengsten!!
ja idd! en San, weet je nog die film die we gemaakt hadden met Luuk als weer man, en Jerny met de lippenstift op, en jij als natuurfilmreporter. whahahahaha Luuk met die zwemvliezen en die snorkel op! whahahaha!