heey. lang geleden dat ik hier berichtje heb neer gezet. Maja..
Ik ben/was ook van moleneind. maar sinds dat Lucky Boy weg is, rijd ik er niet meer. Weet iemand wat er precies mee gebeurd is? Ik heb begrepen dat ie verkocht is aan een meisje dat een beginnerspaard zocht. Iemand enig idee?
Maja, ik ben dus nou gestopt op moleneind omdat ik nie echt zin meer had om te rijden. Vond er geen leuk paard tussen staan. Alleen lucky vond ik heel fijn om te rijden en ging altijd ook heel goed enzo met rijden. Heel leuk paard. maar nou die weg was, was er nie echt een leuk paard over.
Kennen jullie countless nog? En lion? Daar heb ik ook nog lang op gereden. Ben begonnen op countless, totdat die dus "weg" was. Toen was ik op lion gaan rijden.. heel verschil tussen die 2. Dat weten de meesten mensen denk ik wel. En toen Lion "weg" was, ging ik met Lucky rijden.
Heb er op best wel veel paarden gereden.
Royal Joke (is nou weer weg)
Intro (is ook weg)
Amor (tenminste ik weet de naam nie meer zo goed. Was een dikke bruine, beetje sjaggie in stal. Heeft er nie zo heel lang gestaan)
Padroega, Chanel :p, Par bleutje, orita, wichita, mistria.. pffff... ik weet ze almal niet meer joh. Heb ze allemaal wel gereden. Behalve toy toy dan.. die niet.
Maja.. ik rijd nou western op het bijrijdpaardje van me vriend. En dat vind ik veel leuker dan dressuur moet ik zeggen. maar het was wel altijd gezellig in de kantine enzo.. leuke manege dus