Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

frappa schreef:lc is gewoon een leuk bedrijf![]()
Ik hoop dat ik dit jaar zeker wat kan komen, wou dat ik nog student was had ik veeeeel meer vrij.
Maar had een nieuwe baan maar is weer oliebol, ze willen slecht betalen en ook nog is de auto in de prak gereden dus echt een drama weekend

het leek zo gaaf maar dan hoor je dit. 
Chrisssy schreef:Even bijgelezen hoor! Ja Olle is echt super, heb van de zomer ook nog een rit met hem gedaan...géwéldig beest, kent de hele route op zn sokkies, hoefde echt niets te doen!
.
Mar het blijft een schatje
Welke haflinger achtige zijn er dan wel?? 
Elja schreef:MAar bij mij sprong ie altijd de bosjes in.

:
.
:
:
.
. We hadden nog gewonnen ook

. Jubie ofsoo
Kan datt?? Limo_Goldy schreef:Frannie weet jij welke pony's er ongeveer zijn in mei?
Ik heb jou ook op msn toch? Ik ben die van Dixie en die Shiva zo leuk vind.. En die je pas nog foto's heeft gestuurd of je die kon kantelen

Limo_Goldy schreef:Heej Hert0g jouw ken ik volgens mijIk heb jou ook op msn toch? Ik ben die van Dixie en die Shiva zo leuk vind.. En die je pas nog foto's heeft gestuurd of je die kon kantelen

.
.
.
.
) C1 
. Want Astor en ik gat de laatste tijd met springen niet meer zo goed en met wedtrijden is ie zoo gestressd ... Als dat maar goeed gaat!!
Hert0g schreef:Hhaha ik had toen bij die laatste rit dat je zo langs een weitje shetlanders kwam dat mijn pony schrok en die rende zo een aardappelveld aan de andere kant in

Hert0g schreef:Ahh Lieve Chanel![]()
![]()
Wie had er toen gewonnen? Jij&Annemarie??
een of andere amerikaanse
. Ws nicky geloof ik
Elja schreef:Whaah jaa ik had me der heklmaal op voorbereid.
Ja leuk as Chanel he.
Tanja en ik hebben iets super leuks in gedachte.
Daar kan niemand tegen op.
Hehe
Maare ik gaa nu naar de manege!!
Heb om drie uur precies () C1
be zenuwachtig man. Want Astor en ik gat de laatste tijd met springen niet meer zo goed en met wedtrijden is ie zoo gestressd ... Als dat maar goeed gaat!!
Wish me luck
Doeiiiiii!!

maar ik had chanel heel snel weer terug in de rij, maar zij zat nog ergens diep in dat veld
Limo_Goldy schreef:Hert0g schreef:Hhaha ik had toen bij die laatste rit dat je zo langs een weitje shetlanders kwam dat mijn pony schrok en die rende zo een aardappelveld aan de andere kant in
Bij ons was dat ook een keer gebeurt bij een mais veld. Er kwam geloof ik een paar den wagen aan en toen rende Idool het maisveld in en toen kwam de rest erachteraan en toen kwamen ze een andere groep tegen en toen stonden we met 2 groepen in het graanveld
maar het paard met wagen was duivels hor