je bericht 3 keer?? ik heb je bericht niet 3 keer gezien hoor. En als je hem kon kopen? dan had je er veel kosten aan gehad. En in de verzekering krijg je hem niet denk ik zomaar
Hoi..mijn nichtje rijdt op manege bruin...misschien kennen jullie der wel ze rijdt op de zaterdag en meestal op egana geloof ik en ze heet Marije Ik ga snel weer een keertje met haar mee, trouwens vet cuwl dat jullie naar het strand gaan enzo...dat kan helaas niet in Waarland xxxies Julia
Ach ja.. nee die zin 3 keer achter elkaar toch ? ik had m maar 1 keer getypt.. Ik w8 op de reactie van Kim.. Of ze gaat lesgeven.. Maar ze reageert niet meer.. weg ofzo ;) Heey, Marije is mijn beste vriendin !! en me buurmeisje
Owjah??...toevallig en jij heet? Ik was maandag nog bij haar op visite...haha lekker interessant ook! Maar rijdt jij ook bij haar in de les ofzo? xxxies Julia
Ehm// ik heet Kimberley.. Dat hoorde ik ja.. En ik ken dr al me hele leven en ik rij bij haar in de les ja.. en op de vrijdagles ook en ik verzorg Hasten ken je die.. Staat daar als je aan komt lopen.. @ debby: gewoon geen verzekering nemen maar ja.. da's ook wel weer minder.. @ denise: ik zie niets hoor mss druk bezig met andere topic's dan
Oeps, ja volgens mij gaf ik toen les. De pony's waren toen nog weinig buiten geweest en Guido was dan nog weleens jolig
Kimberley ik denk niet dat ik les ga geven, ik moet namelijk vanaf september stagelopen in de doggershoek en dat kan ook in de weekenden zijn. Ligt er dus een beetje aan om welke periode het gaat en of ze het aan me vragen, ik ga me niet aanbieden
Ik zou je eerst vandaag lesgeven, Kim zou op wedstrijd gaan maar dat ging niet door.
Oh ja, ik weet het weer In de rechtergalop zit ie wel lekker, linkergalop niet.. Draven gaat wel.. maar ja, die manegepaarden en pony's zitten ook niet allemaal even lekker dus ben wel wat gewend Achter de doggershoek staan pakhuizen he, eentje daarvan is van mijn vader, en daarachter staan weer 3 paarden, een fries, een haflinger en een shet.. Bedoel je die paarden ?
@ Kim: Ja dat was toen jij nog les gaf! Haha schijterd die ik was durfde er gelijk niet meer op . Oh ja, die buitenrit in de onweer was ook zo leuk . Was ook met jou toch? Zat toen ook op Guido. Heb nog nooit zo snel naar huis gewilt
Ja... dat was ook met mij. Dat was die zomer de eerste buitenrit voor de pony's Ik had Flair toen voorop en die durfde niet meer te lopen omdat het water over de weg stroomde, totdat ik ernaast ging lopen.
We waren toen echt tot op ons ondergoed nat en ik moest nog een paar uur lesgeven. Kreeg mijn leren rijlaarzen niet uit omdat ze helemaal vacuum gezogen waren haha.
Oh jah, over het van pony`s afvallen.. K ben ook nog een keer van een shetje gevallen. Hij was nogal rond, en dat zadel verschoof wel eens. er zat ook geen staartriem aan ofzo. Dus ik draven. Vrolijk lichtrijden, en die shet doet in een keer ze hoofd naar beneden. Nou zadel naar voren, en ik zo op me buik ervanaf . Was vergeten dat als ie ze hoofd naar beneden deed, z`n zadel ook gelijk zo`n beetje mee ging .