Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:11

johnvt schreef:
neehoor, ze zit nu tijden te kijken en ja ik kan nu ook reageren in de huiskamer, leuk he die mesthoop

Leuk he tijden? Ik zit ook te kijken, dan weer te typen, kijken, typen

oooohw wat een onzin

Maar de stallen zijn dus snel klaar?? Leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:11

ja he Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:12

dat bedoelde ik dan voor john, tijden is vre-se-lijk!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:17

Anique_Vaandrig schreef:
dat bedoelde ik dan voor john, tijden is vre-se-lijk!

Leg uit

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:23

Neeeee Tijden is leuk, zeker nu ik ondertussen zit te bokken en aan het genieten ben van mijn fetta salade Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:24

goede tijden slechte tijden is een vreselijk programma. en met "dat bedoelde ik voor john" bedoelde ik het zinnetje "ja he Haha! Tong uitsteken"

anders denkt mirjam dat ik hierop: "leuk he, tijden" ja he zeg Haha!

snap je t nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:25

fetta salade is lekkerrrr! nou, aangezien ik een uurtje geleden aan mn huiswerk wilde beginnen, ga ik dat nu toch echt maar een keertje doen!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:25

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:29

saaaaaaaaaaaaaaaai

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:27

hallo!! ben ik eindelijk weer... was een lang dagje...

Ik denk dat ik wel raden wie het initiatief nam om de bosjes in te duiken, ik denk het meisje Clown

tijden is juist lachen joh! maar ik ben niet zo verslaafd dat de video ervoor aan moet hoor Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:30

Anique ben je nou echt aan het leren??? Of zit je stiekum toch mee te lezen hier op bokt? Knipoog ???????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:40

hahaha! ik heb de afgelopen uren braaf mee zitten lezen en ondertussen mn huiswerk zitten maken Tong uitsteken Haha! jullie willen niet weten wat ik daar allemaal voor heb moeten doen, dat is zo stom dat ik dat zelfs op internet niet openlijk durf te vertellen Tong uitsteken

ireen, hoe was je dagje? nou ja, zoals je ziet heeft eviet zich wel vermaakt vandaag Haha! ga jij morgen nog naar school of blijf je thuis? in dat geval kunnen we namelijk misschien meteen na mijn school naar de stad gaan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:54

Anique_Vaandrig schreef:
hahaha! ik heb de afgelopen uren braaf mee zitten lezen en ondertussen mn huiswerk zitten maken Tong uitsteken Haha! jullie willen niet weten wat ik daar allemaal voor heb moeten doen, dat is zo stom dat ik dat zelfs op internet niet openlijk durf te vertellen Tong uitsteken

vertel vertel vertel *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 22:13

Anique_Vaandrig schreef:
ireen, hoe was je dagje? nou ja, zoals je ziet heeft eviet zich wel vermaakt vandaag Haha! ga jij morgen nog naar school of blijf je thuis? in dat geval kunnen we namelijk misschien meteen na mijn school naar de stad gaan!

was wel leuk hoor Lachen die brandwonden vielen wel mee om te zien, het zag er nog wel een beetje eng uit maar ik had erger verwacht.. wel onwijs erg wat zo iemand heeft meegemaakt zeg Scheve mond
(voor wie wil weten waar ik het over heb, ik had vanavond een werkveldpracticum waarbij we naar een vrouw moesten die voor 56% verbrand is vorig jaar door een explosie in huis.. ennuhh ik ben niet zo'n held met dat soort "enge"dingen Knipoog

Ik bel morgenochtend even een vriendin of zij naar school gaat (t is maar voor 1 uurtje namelijk), als zij ook niet gaat heb ik d'r niet zo veel zin in Tong uitsteken dan blijf ik lekker thuis..
ik bel/sms je wel even morgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 09:27

is goed dan hoor ik t wel! voor degenen waartegen ik had gezegd dat ik tijdelijk een ander nr had (mn tel was weer eens kapot, zucht) hij doet t weer!

ik heb dus mn gewone nr weer!

trouwens, heeft er iemand zin om vanavond patat op stal te eten? ik moet vandaag drie paardjes doen en als ik thuis eet moet ik twee keer naar huis, als ik op stal eet maar 1 keer (alleen om me om te kleden)
ik voor mij dus handiger!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 09:34

Anique_Vaandrig schreef:
trouwens, heeft er iemand zin om vanavond patat op stal te eten? ik moet vandaag drie paardjes doen en als ik thuis eet moet ik twee keer naar huis, als ik op stal eet maar 1 keer (alleen om me om te kleden)
ik voor mij dus handiger!

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ikke Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken OK dan!

Wie is het 3e paardje??
Jolly, Spetter en ???

Ik moet alleen nog wel Biz rijden of longeren voor de aan de sinterklaasavond gaan beginnen (ben ca 16.45 thuis) redden we dat? Ja toch?
Marieke doet Ko vandaag dus dat scheelt weer, Diddle staat denk ik lekker op het land dus daar hoef ik dan ook niet veel mee te doen

Anders neem je toch alvast je nette kleding mee, dan kleed je je gewoon om op stal Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 09:55

Hoe laat wil je gaan eten dan? T is voor mij opzich wel handig... maar k moet niet te laat komen voor toneel.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 09:55

En Anique wat is je 'gewone' nummer?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 11:41

Heeft iemand zin om zaterdag of zondag met mij naar buiten te gaan?
Ik wil weer ff een keer met Ko naar buiten. Nagelbijten / Gniffelen

Wie wil er mee op Biz??? (stapritje en misschien een klein drafje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:38

ikke Tong uitsteken Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:05

Anique_Vaandrig schreef:
ikke Tong uitsteken Haha!

Hhaha, je bent te laat, ik heb al iemand gevonden voor zondag OK dan!

Gaan wij volgende week ok? Haha! (Ligt wel aan het weer hoor Schijnheilig )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:06

Ik eet mee straks. Vingers aflikken Ben nu pas thuis, dus nog even douchen enz..Dan na het eten Yus maar even longeren

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:09

Ik hoop dat ik het red om nog even te rijden met Biz, heb ik eigenlijk wel zin in... moet alleen nog werken tot 16.30

Bah echt geen zin meer Clown

Heb ook trek in patatjes, Vingers aflikken en ik heb hartstikke zin in vanavond

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:38

1 dag niet geweest...en hupa..alles staat weer vol. Waar halen jullie de tijd vandaan Verward

Vandaag weer op stal geweest (was 2 dagen ziek), heel de bak opnieuw gemaakt (nieuwe planken inplaats van lint), morgen het nieuwe zand en dan kan de uitbouw beginnen (te weinig stallen voor te veel toekomende paarden, 2 veulens en een beestje wat weer op stal komt).
Lady vond het onwijs eng, grote neusgaten, snorkelen (en nee, niet met zo'n snorkel en duikbril Haha! ).

Fijne sinterklaasavond iedereen.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:40

Had vandaag gesprek met Annemarie (eigenaresse van Lady en de hele geng beng). Vertelde ze dat ze wilde vragen of ik Lady niet voor me zelf wilde Haha! *LOL* ...en dat zij dan haar oude paardje terug zou kopen samen voor het meisje dat Lady ook doet. Ze mag er blijven staan en zij wil er wel mee blijven mennen (doet ze ook zo vaak, NOT!! Tong uitsteken ) en soms mee fokken. Ik moest er maar even overna denken...
ik heb nagedacht of ik het wilde en mijn antwoord is
Ja!!!!!!!!!!

(Nu nog mijn ouders overhalen haha)