Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vooral wanneer zij vond dat het weer tijd was voor een galopje. Altijd heel sociaal naar andere paarden enzo, maar wanneer ze wilde galopperen werd ze iets minder sociaal en nogal huppelig en springerig. Maar echt een geweldig paard.
! collendoorn schreef:Ik vind dat je dit heel mooi zeg [***]:)!
Ik wist al voor dat ik voor het eerst ging (2003 ook in de hittegolf) dat we alleen gingen buitenrijden want een vriendin was er geweest. En laat dat nou net hetgene zijn wat ik heel graag wil![]()

Citaat:Het zal natuurlijk zoals je zeg [***] ook uitmaken in wat voor groep je zit. Want ik hoorde laatst dat een meisje bij een groep zat en daar zaten gewoon allemaal groepen (op zich wel logisch) Maar die waren bijvoorbeeld al met 15 man gekomen (groot gezegd) En tja wie komt daar nou tussen?
Dat zal inderdaad minder zijn. Het is meestal leuker als er mensen komen in groepjes van 2/3/4 mensen
Of in je eentje maar dan moeten er inderdaad niet echte grote clubjes zijn waar je nooit tussen kom!!
Citaat:Maar wat ik wel vind dat als je eraf val door een beugelriem die breekt het ook een beetje je eigen schuld is. Tenslotte word er altijd verteld op manege's enzo dat je je tuig goed moet controleren voordat je opstap.
Bij ons viel er ook een meisje af doordat het zadel niet helemaal goed lag, verder nik s ergs mee gebeurt dus geen problemen ermee.
Helemaal gelijk.
: Moet je zelf bestek en bord meenemen? Kan me zo herinneren dat dat een aantal jaar geleden wel moest, maar het staat niet op de meeneemlijst
.
marianne18 schreef:haha laat me niet lachen het fjordenpaard haha
het is er zo slecht dat ik er niet weer heen wil.
zonde van je geld zoek een echte manege krijg je waar voor je geld haha

Lise81 schreef:Toch even een woordje van de leiding. Het is erg moeilijk om alles, maar dan ook alles in de gaten te houden. Zeker als kinderen niet naar je toe komen om te vertellen wat het probleem is. Sommige kinderen kunnen alles nét achter de rug van de leiding om doen. Is erg vervelend maar waar. Denk dat er zo veel mogelijk wordt geprobeerd iedereen het naar hun zin te maken. Althans, ik probeer het zeker wel, maar het is niet makkelijk.
[***], denk dat jij net in de week zat met de leiding die niet van Rivella houden...er zijn ook veeeel van de leiding die haar al jaren een geweldig paard vinden