Wilde dat ik mee kon Andrea. Nog nooit gereden bij fp, maar lijkt mij erg leuk. Hoop dat het weer meevalt. Vandaag hier rot weer, een regen. De andere zouden vandaag rijden maar zoals het het uit ziet gaan ze vast niet. Taart ziet er lekker uit.
Ik ga nu kerstontbijtje maken. Mijn dochter net haar nieuwe hamster ontdekt onder de kerstboom. Hoop dat het vanmiddag droog is, want is mijn voerbeurt op het land.
Als het zaterdag te slecht is ga ik zondag met mijn zusje erheen. Ze is nig een beginner dus crossen gaan we niet doen. Lekker wat bospaadjes rijden en heuveltjes en handgalopje.
Zo net ontbeten. Waterbak wat bevroren. Waterslang wel bevroren dus mijn vriendin vanmiddag even waterbakken bijvullen, want vannacht weer vorst verwacht en morgenmiddag sneeuwstormen. Voor zondag ook vrij slecht weer dus hopelijk valt het mee en kunnen we toch rijden.
Hier is het idd ook prima. Had vrijdag met jose ontact gehad en ze zei dat ik voor de zekerheid het beste zondag kan komen. Dus gaan we morgen. Maar hadden best vandaag kunnen gaan hihi.
Morgen voor het eerst zelf naar het fp rijden met de auto hihi
Dankje ben benieuwd op wie mn zusje komt hihi. Denk dat we zowiezo marije of duke meekrijgen. Ik vind mn zusje wel op marije passen of oo een van de brave ijslanders
Nou hier is het totaal niet lekker weer!! Heb 4 uur lang in de sneeuw gelopen de post bezorgen. Was na mijn eerste wijk al helemaal koud, nat en moe maar toen moest ik mijn grotere wijk nog. Nu net thuis en eindelijk bijkomen en opwarmen!
Dan is het geen leuk werk idd. Lekker opwarmen met warme choco dan maar.
Ik kreeg net ook een verrasing. 2 weken terug werd er een brief naar mijn bovenbuurman gestuurd. En kreeg vanmiddag een kerstkaart oo de mat waarin stond dat hij vanavond de verjaardag van zijn dochter viert en dat er enige overlast kan komen.
Warme chocomel lust ik niet Het is cup a soup geworden. Ik kreeg net net opeens onwijs koud dus ik snel onder de douche, zie ik daar dat de voorkant van me bovenbenen en me billen knalrood zijn, en nu gloeien ze helemaal.. Zou eigenlijk nu nog schoolwerk gaan doen maar daar kan ik me echt niet meer toe zetten, ben echt te moe.
Wat fijn dat je buurman nu een kaartje gestuurd heeft. Dat scheelt al een heleboel irritatie. En met een verjaardag kan dat natuurlijk best een keertje.
Ben vandaag de deur niet uit geweest terwijl het hier helemaal geen slecht weer is xD