Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Melanie_B schreef:Marjolein is/was dit niet jouw Oebele? http://www.sporthorses.nl/advertentie/6 ... le-69.aspx
Sabinee__ schreef:Melanie_B schreef:Marjolein is/was dit niet jouw Oebele? http://www.sporthorses.nl/advertentie/6 ... le-69.aspx
Vindt hem voor deze tijd van de crisis nogal pittig aan de prijs.. Of ligt dat aan mij? Voor een B ruin. Verder nog steeds een bloedmooi paard
Zijn veel mensen die fantasieprijzen bedenken
Als je op internet eens rond snuffelt..
Ze was de afgelopen dagen nogal baldadig dus ik heb de slof er even om gehangen (wij hebben er eentje met elastiek dus die werkt wat minder streng in, tenminste, ze heeft wat speling) en ze was zó lekker te rijden. Ik kon zelfs haar rechterstelling na flink wat figuren zo meepakken, ze hield totaal niet vast en ik ben geen enkele keer opzij of naar voren getrokken. Nog even buiten een rondje uitgestapt en ik kwam er echt glunderend vanaf.. Wat zo'n fijn uurtje wel niet met je kan doen zeg Emmaa_ schreef:Godsiemikkie wat heb ik heerlijk gereden zegZe was de afgelopen dagen nogal baldadig dus ik heb de slof er even om gehangen (wij hebben er eentje met elastiek dus die werkt wat minder streng in, tenminste, ze heeft wat speling) en ze was zó lekker te rijden. Ik kon zelfs haar rechterstelling na flink wat figuren zo meepakken, ze hield totaal niet vast en ik ben geen enkele keer opzij of naar voren getrokken. Nog even buiten een rondje uitgestapt en ik kwam er echt glunderend vanaf.. Wat zo'n fijn uurtje wel niet met je kan doen zeg
Emmaa_ schreef:Godsiemikkie wat heb ik heerlijk gereden zegZe was de afgelopen dagen nogal baldadig dus ik heb de slof er even om gehangen (wij hebben er eentje met elastiek dus die werkt wat minder streng in, tenminste, ze heeft wat speling) en ze was zó lekker te rijden. Ik kon zelfs haar rechterstelling na flink wat figuren zo meepakken, ze hield totaal niet vast en ik ben geen enkele keer opzij of naar voren getrokken. Nog even buiten een rondje uitgestapt en ik kwam er echt glunderend vanaf.. Wat zo'n fijn uurtje wel niet met je kan doen zeg
Nu zo volhouden
Maar ik werd vanmorgen gewoon weer wakker met een big smile omdat ze zo goed ging
Heb der zin in! En heb ik eindelijk een les van Linda