Volgens mij word er ook niet gezegt dat je het niet zou kunnen, maar misschien verwachten andere mensen niet dat jij het leuk zal vinden. Maar daar kan je ook pas achter komen nadat je het geprobeerd hebt natuurlijk
Ik zeg niet dat je het niet kan... ik denk dat het jou tegen gaat vallen. Dat het minder leuk is dan jij je voorstelt en dat het minder bij jou past dan je altijd van jezelf gedacht hebt.
@marieke, zo'n lief meisje als jij... waarom denk je dat je een wc kreeg.
Maar goed... als je doel in je leven ponykampleiding worden is, Marieke dan doe je wel iets verkeerd Ik ken ook heel veel mensen die geweldig zijn maar die gelukkig nooit ponykampleiding zijn geworden.
Nee, tuurlijk niet. maar het lijkt me gewoon geweldig. de combinatie paarden en kinderen. en het werk word daardoor erg verzacht. het lijkt me erg geweldig. ook omdat ik later in mijn baan ook veel met kinderen te maken heb
Dat is nog een lange weg Marieke... maar wel mooi doel.... en goede kinderverpleegkundige zijn ook nodig hoor.. die artsen (zal ik daar mijn mond over houden) Oh.. Marieke als je wacht totdat ze je vraagt kan je lang wachten... weet maar van 1 of 2 die ooit gevraagd zijn door José.
Nou de pannenkoeken van Britt waren echt prima! Ik heb daar best wel kijk op... de kunst is op tijd in de aardappels prikken... en het boek lezen... volgens mij kan Britt lezen.
Gelukkig weet ze van wie het komt... o ja... en ik heb mijn hulp ook al aangeboden... maar denk dat ik die niet meer hoef te geven... aan haar medeleidingen te zien.