Ho ho ho....Burka mag niet Hele lichaam warm en je gezicht laten bevriezen....schiet lekker op dan Zitten bij iedereen de vingers er nog aan? Brrrrrrrrrrr wat was het koud vandaag.
cykie
Geplaatst: 01-02-12 21:45
Zo ik heb vanavond ook de kou getrotseerd. Als je bezig bent, gaat het op zich nog wel, maar je moet niet stil blijven staan. Heb uiteraard in de binnenbak gereden. In het begin dacht ik nog dat Fa energie teveel had. Hij stapte zowat door, maar dat was na een paar minuten wel weer over.....Ach ik kreeg het in ieder geval lekker warm van het rijden.
Xantha
Geplaatst: 01-02-12 23:03
Getsie wat was het koud zeg. Es en ik hebben eerst even in de buitenbak wat vrijheidsdressuur met Xantha gedaan en daarna hebben we haar lekker losgegooid. Ze ging echt helemaal uit haar dak, we hebben echt heel leuk met haar gespeeld en ze bleef maar rennen. We hadden het iig niet koud meer
Yoline_U
Geplaatst: 02-02-12 00:01
Ik had een thermolegging, een gewone broek en daarover een joggingsbroek aan, dus ik had het niet koud haha
taverno
Geplaatst: 02-02-12 09:30
Goedemorgen.
Het is vandaag weer zo`n pak je als een ijbeer in dag. En het ziet er naar uit dat het nog even zo blijft.
nikkielvis
Geplaatst: 02-02-12 10:10
taverno schreef:
Goedemorgen.
Het is vandaag weer zo`n pak je als een ijbeer in dag. En het ziet er naar uit dat het nog even zo blijft.
Kom maar op met je weerbericht Marion.... En misschien gelijk er een voor de komende dagen bij.....
taverno
Geplaatst: 02-02-12 10:12
Koud en helder winterweer, morgen enkele sneeuwbuien.
Vanochtend is het zonnig en de temperatuur ligt tussen de -5 graden op de waddeneilanden en -10 in het zuidoosten van het land. De oost- tot noordoostenwind is matig, in het waddengebied nog vrij krachtig. Door de wind ligt de gevoelstemperatuur op veel plaatsen de komende rond de -17 graden. Met een maximumtemperatuur vanmiddag tussen de -6 en -3 graden en een noordoostelijke wind die boven land meest matig, aan de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig of krachtig is, kan van een schrale dag gesproken worden. Later vandaag neemt de wind van het noorden uit langzaam af.
Komende nacht is het op veel plaatsen helder, maar in het noorden drijft bewolking vanaf de Noordzee binnen waaruit lokaal lichte (mot)sneeuw kan vallen. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -6 graden op de Waddeneilanden tot lokaal -13 in het zuidoosten met daarbij een gevoelstemperatuur van ongeveer -15 graden. De wind wordt zwak tot matig en komt uit uiteenlopende richtingen.
Vrijdag overdag bereikt een gebied met sneeuwbuien het noorden van het land en trekt daarvandaan verder zuidwaarts. De temperatuur loopt in de kustprovincies tijdelijk op naar iets boven nul, elders blijft het enkele graden vriezen, De wind waait overdag uit uiteenlopende richtingen. De wind is meest matig, aan de kust (vrij) krachtig. In de middag draait de wind langs de kust naar noordwest en in de avond draait de wind in het gehele land weer naar oost tot noordoost. (Bron: KNMI)
Goedemorgen allemaal! Cer hoe was je eerste werkdag, heb je leuke collega's? Nou ik zit niet in de woestijn, heb een virusje te pakken. Kan geen eten binnen houden, zelfs geen slokje water bah .
cykie
Geplaatst: 02-02-12 13:24
Jeetje Noah. Dat is niet zo best. Heb je zakjes ORS in huis? Dit is tegen uitdroging en bij mij hielp het ook tegen de misselijkheid. Ik weet alleen niet of dit alleen helpt bij diarree of ook bij overgeven.