!Mooie foto indd daan! Prachtige roos!
Jaaa worlino heb een thiedeman, maar het heb niet veel zin vind ik. Paard zit zo slecht in der vel niet normaal meer..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!
! Heb alleen 1 klein puntje,

Broccoli schreef:Sorry, kon gisteren niet meer op de pc..
Nou Merania was erg gespannen. Merkte het al meteen toen ik opstapte. Op een gegeven moment kwam iemand op het idee om heel dicht langs me te gaan galopperen en toen schrok Merania. Draaide om en ja hoor, Nadine lag eraf... Ze was me echt te snel af. Mja had niet echt pijn dus ben er weer op gegaan. Voelde eigenlijk niet oké en wilde niet meer starten in eerste instantie. Maar goed, jullie kennen me: opgeven is een no go dus toch proberen.. In de proeven ook erg veel spanning. Ze wilde continu wegschieten en rennen. Neus er continu uit, zeer sterk. Dus nee, heb geen fijne wedstrijd gereden.
En het stomme was dat ik dit al van te voren heb aangevoeld. Moest ook al 's ochtends om half 10 aanwezig zijn om te helpen. En dat trek ik niet meer. Ik ben chronisch vermoeid en moet normaal ook al alles plannen om niet te moe te worden.. Was dus te moe om te rijden.. En bloednerveus. Die combinatie werkt niet (understatement).
Wel 182 en 183 punten.
Wat inderdaad maakt dat ik 18 september L1 start..
! Lekker in het zonnetjeee! Astor schreef:Was helemaal niet de bedoeling dat ik ging rijden. Want Azra had vrij vandaag!
Ik zou haar alleen maar gaan poetsen en wandelen. Omdat ze gisteren al zo hard heeft gewerkt.
Maar de zadelmaker was er voor een stalgenootje en toen hebben ze gelijk az der zadel gedaan.
Dus moest ik erop om te kijken of die goed lag. En even snel makkelijk met een bitloos hoofdstel
.
.
!
.
Twee schimmels (waarvan één nog vrij donker) en een bruine.
Kirsten_S schreef:veel te lang niet gedaan haha, heb vanavond korte stukjes mee geoefend want hij liep echt fijn maar het is best zwaar als je het al heel lang niet gedaan heb ahaha, stuiter bijna uit het zadel
.
kleine stukjes liep ze zelfs nagefelijk (en ik zaag niet) dus ik ben best trots eigenlijk