Ik ga misschien de 25e ook al huren We zouden nog met lena en laura enzo gaan huren, maar dat kwam er steeds niet van, en laura kan in de vakantie niet en de enige keer dat wij allebei kunnen is de 25e. Dus net Lena even gekrabbelt. Haha dan ga ik lekker 2dagen achterelkaar aan als het door gaat
Aaaaaghhh mn stagekids kregen vandaag te horen dat ik met ze mee ga naar volgend jaar! Ze sprongen allemaal een gat in de lucht!! Vervolgens kwamen ze allemaal langs om een knuffel te geven en helemaal happy, haha! Ook allemaal ouders die kwamen zeggen dat ze het zo leuk vonden enzo voelt zo goed als die kids blij met je zijn !
& Linda, natuuuuuuuuuuuurlijk kom ik naar je verjaardag heb t hele weekend vrij gehouden haha (A) sorry, flaauuw!
Pff me vader was net helemaal van streek, me moeder was even thuis om de hond terug te brengen waar ze mee naar het bos was geweest maar dat had m'n vader dus totaal niet verwacht dus hij schrok er een beetje van. Toen hebben ze even gepraat en me moeder zei dat ze een soort therapie wilde gaan doen alleen hij wist niet wat hij daar van vond. Dat vind hij lastig omdat hij blihjkbaar geen goede ervaringen heeft met therapie dat het altijd is 'hoe voel je je daarbij?' 'wat vind je daarvan?' Ook wil hij het samen doen maar me moeder vind dat ze het allebei zelf moeten doen. Hij weet niet meer wat hij moet doen en hoe hij het moet doen, hij vindt praten met andere lastig omdat iedereen iets anders zegt en hij daar dus helemaal niks mee kan. Vind het lastig om nu weg te gaan maar moet ook een beetje aan mezelf denken...
xriannes
Geplaatst: 17-06-11 16:27
EllaBellaah schreef:
agosh me vader is helemaal over de zeik
vervelend:(! niet dat je me kent ofzo. hoop dat het snel goed komt! vind hij het niet leuk dat je een weekend weg gaat?
Haha maakt niet uit hoor! Zal het even heeul kort samenvatten: mijn moeder is vorige week vrijdag vertrokken en ze weten niet of het nog goed gaat komen
je schrijft. 'vind het lastig om nu weg te gaan maar moet ook een beetje aan mezelf denken' Daar ben ik het mee eens. je gaat zonder je ouders een weekendje weg? doe dat lekker. natuurlijk zitten ze in je hoofd maar voor jezelf rust nemen moet ook op zijn tijd. Ik denk dat je daar goed aan doet. Vervelend dat ze ruzie hebben. therapie kan helpen en is niet alleen maar van hoe voel je je daarbij! Maar ik snap dat dat iets is waar jij niets mee kan als je dat allemaal zo hoort. tussen je ouders in. liefs
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-06-11 17:26
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
ooo zo iets leuks! ik ga zo een buitenrit maken met mijn verzorgpaardje. die staat ongeveer een kwartiertje van mijn huis af. we hebben hier totaal GEEN natuur alleen wegen etc. maar we gaan dus ik en een ander meisje naar mijn huisrijden. kan mijn kleine broertje van 9 hier ook even een rondje rijden kunnen ze even in mijn tuin grazen en dan gaan we terug. zoo leuk! hihihi het moet wel een beetje droog blijven. duimen jullie?!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-06-11 17:29
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind het goed van je dat je er even tussenuit gaat dit weekend ella! je moet idd ook aan jezelf denken. ik denk dat je je ouders ook beter kan helpen als je zelf even alles op een rijtje gezet hebt enzo en er even weg geweest bent
misschien is afzonderlijk in therapie ook wel handig, zodat ze even hun verhaal kwijt kunnen enzo, en als die therapeuten denken dat het verstandig is om samen in therapie te gaan zeggen ze dat vast wel, of kunnen je ouders hun vragen of dat verstandig is
maar ik hoor het allemaal alleen maar van achter de computer, dus weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies zit.